استانی 10:31 - 07 فروردین 1394
رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به تولد نوزادان پنج قلو در چهارمین روز از سال جدید در این استان، گفت: تمامی هزینه‌های درمانی این پنج قلوها رایگان است.

تمامی هزینه‌های درمانی 5 قلوهای قمی رایگان است

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه قم، ابوالفضل ایرانی‌خواه با اعلام این خبر افزود: به دنبال زایمان پنج قلوی خانم قمی در بیمارستان ایزدی در روز چهارم فروردین، وضعیت جسمانی مادر و تمامی نوزادان رو به بهبودی است.

وی ادامه داد: در حال حاضر وزن نوزادان از 1300 گرم تا 1920 گرم است که یک قل دختر از بدو تولد نزد مادر بوده دو قل پسر در بخش نوزادان تحت نظر و یک قل دختر و یک قل پسر در بخش NICU تحت مراقبت‌های پزشکی و پرستاری قرار گرفتند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در ادامه روند بهبودی نوزادان، یکی از آنها از NICU به بخش نوزادان منتقل شد و در حال حاضر سه تا از قل‌ها از شیر مادر تغذیه می‌کنند.

ایرانی‌خواه با بیان اینکه پنج قلوها را شخصا ویزیت کردم، خاطرنشان کرد: ظهر روز چهارم فرودین ماه خانم بارداری در اولین زایمان خود در بیمارستان ایزدی قم، طی عمل سزارین صاحب پنج فرزند شد که سه قل از آنها پسر و دو قل دختر است.

وی افزود: این پنج قلوها در حالی به دنیا آمده اند که زوجین هیچ‌گونه سابقه نازایی نداشته و در نخستین زایمان مادر این اتفاق صورت گرفته است.

انتهای پیام


6101267
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است