ورزشی 15:02 - 14 اسفند 1393
رییس سازمان لیگ درخصوص اعتراضات به سازمان لیگ گفت: هیچ تیمی حق ندارد درباره هیچ بحثی به طور رسانه‌ای به ما اعتراض کند و باید این اعتراضات کتبا صورت بگیرد.

تاج: هیچ باشگاهی حق اعتراض رسانه‌ای ندارد

به گزارش ایسنا، رییس سازمان لیگ در نشست خبری افتتاح سامانه اطلاع‌رسانی این سازمان درباره به تعویق افتادن هفته بیست و سوم لیگ برتر گفت: دیروز با آقایان خاکپور، مایلی کهن و کاشانی جلسه‌ی مفصلی داشتیم که 2 - 3 ساعت به طول انجامید و ما هفته‌های لیگ برتر را بررسی کردیم. به هر جهت برنامه‌ی یک ساله مزایا و فواید خود را دارد. ما سعی داریم که کمترین تغییرات را در جدول بدهیم. چیزی که اتفاق افتاده این است که ما اول این دوره 5 فیفا دی داشتیم. آقای کی‌روش هیچ درخواستی نداشت و یک فیفا دی را بازی کردیم و یکی را هم از آن‌ها گرفتیم.

وی ادامه داد: در ارتباط با تیم امید مشکلاتی به وجود آمد از قبیل عوض شدن مدیر و سرمربی قبلی این تیم. الان اتفاقات خوبی در تیم امید می‌افتد. من اعتقاد دارم که کار خوبی انجام می‌دهند و امیدوارم که به ثمر برسد. تا همین الان ما سه بازی را تغییر دادیم ولی دوستان می‌خواستند که بازی‌های هفته بیست و سوم را کاملا تغییر دهیم که دیروز این اتفاق به سرانجام نرسید. ما شنبه جلسه‌ای با این دوستان و آقای کفاشیان داریم که این مسئله را پیگیری می‌کنیم.

تاج درخصوص اعتراضات تیم‌های لیگ برتری به سازمان لیگ اظهار کرد: بر اساس آیین‌نامه باشگاه‌ها باید کلیه مطالبی که به سازمان لیگ ارجاع داده می‌شود را مکتوب ارائه دهند و حق رسانه‌ای کردن اعتراضات را ندارند چه در رابطه با بازی، چه داوری و چه کارهایی که با ما دارند باید کتبا به ما ارجاع داده شود و در آیین‌نامه حتی ساعت آن مشخص شده است که 48 ساعت قبل از بازی است. حتی در مورد داوری هم حق علنی کردن مسائل را ندارند.

رییس سازمان لیگ در رابطه با حق پخش تلویزیونی نیز گفت: سازمان لیگ در حال حاضر پول ندارد و مشخصا ما بیشتر از پارسال از تبلیغات محیطی پول گرفته‌ایم که این مبلغ 21 میلیارد است که این پول هم کفاف باشگاه‌ها را نمی‌دهد. ما در همین سطح 8-7 میلیارد به داوری پول پرداخت کرده‌ایم.

وی همچنین ادامه داد: بخشی از پول‌ها اول همان دوره به پای باشگاه‌ها گذاشته شد که دو درصد قرارداد بازیکنان است. ما عملا با تنگدستی سازمان لیگ را اداره می‌کنیم و بابت حق پخش تمام تلاش‌مان را کرده‌ایم. حتی با آقای وزیر و آقای جهانگیری هم صحبت کردیم که آن‌ها هم تلاش خودشان را می‌کنند. صداوسیما گفته بود که اوایل اسفند مشکلات ما را برطرف می‌کند که نشد.

ادامه دارد...


5981054
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» براساس تصمیم هیئت مدیره تراکتور، حمید مطهری به کادر فنی ملحق و به عنوان دستیار اول سرمربی معرفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی ووشو ایران در روز نخست مسابقات انتخابی جام‌جهانی به ۱۰ مدال رنگارنگ دست یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهربانو منصوریان و صدیقه دریایی نمایندگان کشورمان در بخش ساندا به مدال طلای مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سید معین تقوی یک طلای دیگر برای کاروان ووشوی ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی به ارمغان آورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیانی و جلیلی در فرم چانگ جوان در مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو مدال طلا و برنز کسب کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مصطفی حسن زاده و شاهین بنی طالبی مدال های طلا و نقره فرم نن گوئن تالو را در مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو کسب کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال تایلند با برتری برابر عراق راهی مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست اولیه و ۳۰ نفره این تیم برای حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رییس فدراسیون فوتبال گفت: حضور تماشاگران متعاقب با آیین نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی تاجیکستان با پیروزی در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مقابل افغانستان توانست مجوز حضور در جام جهانی را کسب کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است