استانی 15:12 - 01 شهریور 1393
تا کنون صورت گرفته است
دبیر دهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان، از ارسال 200 اثر از آثار هنرمندان شهرهای مختلف کشور به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

ارسال 200 اثر به دهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، به نقل از روابط عمومی سازمان رفاهی تفریحی کاشان، مهدی نادعلی اظهار داشت: با توجه به اعلام آخرین مهلت آثار هنرمندان تا 10 شهریورماه به دهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر، تاکنون 200 اثر به دبیرخانه این جشنواره در فرهنگسرای مهر ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: متون ارسال شده به دبیرخانه در حال حاضر توسط کمیته فنی و داوران بازخوانی می‌شود.

به گفته وی، آثار از شهرهای اصفهان، شیراز، مشهد، تهران، رشت، کردستان، قرچک، سمیرم، سقز، مسجد سلیمان، شهرضا، شاهین شهر، آبادان، ایلام، فارس، مریوان، البرز، خوزستان، لاهیجان، لرستان، نجف‌آباد، تبریز، ارومیه، ساری و نیشابور به دبیرخانه ارسال شده است.

دبیر دهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان در ادامه گفت: تمام علاقمندان می‌توانند تازه‌ترین آثار خود را با محوریت فرهنگ و حقوق شهروندی، قصص و آموزه های دینی، ولایت و حقانیت اسلام، فرهنگ و ایثار و شهادت، نقش خیرین در ازدواج جوانان و رفع فقر در اجتماع، همیاری و محبت متقابل مدیران نظام اسلامی و مردم در جشنواره شرکت دهند.

نادعلی، با اشاره به اینکه امیر سعید نبی مدیر اجرایی دهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان است افزود: این جشنواره در بخش های تئاتر صحنه‌ای، نمایش خیابانی، نمایشنامه‌خوانی، کارگاه‌های آموزشی، نشست‌های تخصصی و بخش دانش‌آموز برگزار می‌شود.

وی در پایان متذکر شد: دهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان در نیمه دوم مهرماه از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر خم در فرهنگسرای مهر کاشان برگزار می‌شود.


4543114
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است