استانی 20:07 - 02 آذر 1393
فرماندار بناب:
فرماندار بناب با اعلام اینکه شهرستان بناب در بحث بیمه اجتماعی در رتبه 18 استان قرار دارد، گفت: قرار گرفتن بناب در این رده برای ما مورد قبول نیست و نباید روستایی بدون بیمه اجتماعی در این شهرستان داشته باشیم.

قرار گرفتن بناب در رده 18 بیمه روستایی مورد قبول نیست‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، ولی‌الله فرج‌اللهی شامگاه امروز در جلسه ستاد شهرستانی هماهنگی ترویج و توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در شهرستان بناب در این جلسه با بیان اینکه دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به بخش درمان، سلامت و بخش بیمه برای اقشار مختلف مردم را دارد، گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت بعد از 35 سال در تاریخ انقلاب اسلامی و کشور شاهد اقدام بی‌نظیری هستیم.

وی‌ افزود: با اجرای طرح تحول سلامت بیمارانی که به بیمارستان مراجعه می‌کنند، برای ساکنان شهری 10 درصد و برای شهروندان روستایی 5 درصد هزینه بیمارستانی را پرداخت می‌کنند و قرار است از اول آذرماه روستاییانی که با بخش خانه بهداشت در بیمارستان‌ها بستری می‌شوند، تنها سه درصد هزینه بیمارستان را بپردازند.

وی اظهارکرد: هم‌اکنون 50 هزار نفر جمعیت در 28 روستای این شهرستان ساکن هستند که تا مهرماه امسال 3 هزار و 696 بیمه شده داریم که 31 درصد جمعیت روستایی شهرستان را شامل می‌شود.

فرماندار بناب تصریح کرد: در تلاش هستیم تا جمعیت زیرپوشش بیمه‌ای روستاهای بناب را به صددرصد برسانیم که برای رسیدن به این هدف لازمه‌اش کار فرهنگی است.

فرج‌اللهی با اعلام اینکه شهرستان بناب در بحث بیمه اجتماعی در رتبه 18 استان قراردارد، گفت: قرار گرفتن بناب در این رده برای ما مورد قبول نیست و نباید روستایی بدون بیمه اجتماعی در این شهر داشته باشیم.

فرماندار بناب از طولانی تر شدن پروسه پرداخت بیمه محصولات کشاورزی انتقاد کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا این ذهنیت منفی را از اذهان مردم پاک کنیم.


5252811
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است