استانی 23:00 - 26 مهر 1397

شرکت جدید برای اجرای فاز دوم پتروشیمی راه به جایی نخواهد برد

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبری بعدازظهر پنج شنبه در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان شمالی اظهار کرد: راه اندازی فاز دوم پتروشیمی مطالبه مردم خراسان شمالی از دولت است، بنابراین هرچه سریع تر طرح توسعه آن اجرایی شود.

اکبری افزود: آشکار است که حضور شرکت جدید برای اجرای فاز دوم پتروشیمی با ۸۰ درصد سهام و همچنین با سرمایه گذاری ۲۰ درصدی تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی آموزش و پرورش راهکار انحرافی است.

وی تصریح کرد: شرکت جدید علاوه بر نداشتن کارنامه کاری، ظرفیت و استعدادی نیز برای اجرای فاز دوم پتروشیمی ندارد، بنابراین نمی توان اعتماد کرد.

نماینده مردم بجنورد، گرمه، جاجرم، مانه و سملقان و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید مصوبه دولت که قرار بود طرح «جی. تی. پی. پی» را با پنج هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری اجرا کند، محقق شود.

اکبری بیان کرد: ما از پروژه توسعه پتروشیمی به عنوان اقتصاد مقاومتی یاد می کنیم چرا که زمینه اشتغالزایی را برای مردم خراسان شمالی فراهم می کند.

وی تاکید کرد: پتروشیمی یک ظرفیت است و تامین اجتماعی و شرکت های سهام دار باید آن را فرصت و غنیمت بدانند و برای رضایتمندی مردم مصوب های دولت را اجرایی کنند.


9946949
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است