استانی 00:57 - 05 اسفند 1398
ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی آستانه‌ اشرفیه گفت: دو کارگر حین کار از بالای یک ساختمان سقوط کرده و جان خود را از دست دادند.

مرگ دو کارگر در آستانه اشرفیه بر اثر سقوط از ارتفاع

سرهنگ حمید محمدی‌نسب در گفت‌وگویی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سقوط دو کارگر از ارتفاع، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل اعلامی مشخص شد دو کارگر ۶۱ و ۶۵ ساله در حال حلب زنی به علت بی‌حتیاطی از سقف یک ساختمان سقوط کرده‌ و در دم جان خود را از دست دادند که اجساد متوفیان برای سیر مراحل قانونی به پزشکی قانونی منتقل شد.

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه در پایان با اشاره به اینکه این دو کارگر به علت بی‌احتیاطی و یک لحظه غفلت جان خود را از دست دادند، گفت: رعایت جوانب احتیاط از الزامات و پایه‌های اساسی در هر کاری است.

انتهای پیام


10410129
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است