گوناگون 10:29 - 14 مرداد 1394
رییس کلانتری 151یافت آباد از دستگیری زورگیر سابقه‌دار جنوب‌غرب پایتخت خبر داد.

دستگیری صمدزامبی در باغ آلبالو

به گزارش فرهنگ نیوز، سرهنگ احدالله یوسفوند رییس کلانتری 151یافت آباد، در این‌باره گفت: در ساعت 21 روز هشتم مرداد ماه امسال واحد گشت تجسس کلانتری 151 یافت آباد در حال گشت‌زنی در حوزه استحفاظی خود بودند که گزارش زورگیری از یکی از شهروندان به آنان مخابره و مدتی بعد شمار شاکیان افرایش یافت.

وی با بیان اینکه شاکیان اعلام کرده بودند که از سوی شخصی به هویت صمد معروف به "صمد زامبی" مورد زورگیری قرار گرفته‌اند، افزود: ماموران با کسب این اطلاعات سریعا با استفاده از شگردهای ویژه پلیسی و اطلاعات به دست آمده از طریق تحقیقات نامحسوس پلیسی،مخفیگاه متهم در باغات آلبالوی اطراف بزرگراه آزادگان را شناسایی کرده و در یک اقدام ضربتی متهم را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.



رییس کلانتری 151یافت آباد با اشاره به انتقال متهم به مقر پلیس و بازجویی از وی، گفت: متهم در تحقیقات پلیسی ضمن اعتراف به جرایم خود مبنی بر زورگیری از شهروندان معترف شد که با قمه شکات را مجروح و اموالشان را سرقت کرده است.



وی یوسفوند افزود:‌در ادامه بازجویی های پلیسی ماموران متوجه شدند که صمد 34 سال سن دارد و مدت چهار سال است که از زندان آزاد شده، همچنین در تحقیقات پلیسی از شماری از شکات یکی از آنان بیان داشت متهم را به عنوان مسافر سوار کرده است اما صمد با قمه ضربه ای به گردن وی زده و قصد سرقت خودرو را داشت که شاکی مقاومت کرده و متهم پس از اینکه در سرقت خودرو ناکام مانده کیف حاوی 160 هزار تومان وجه نقد و گوشی مالباخته را به سرقت برده و متواری شده است.



به گفته رییس کلانتری 151یافت آباد متهم به همراه پرونده‌اش برای سیر مراحل قانونی و ادامه روند رسیدگی به جرم به مقام قضایی ارجاع شد.

 


6861268
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است