استانی 09:07 - 09 مهر 1393
در 6 ماهه نخست امسال صورت گرفت
مدیر کمیته امداد کازرون از جذب افزون‌بر 971 میلیون ریال زکات در شش‌ماهه نخست سال جاری در این شهرستان خبر داد.

جذب 971 میلیون ریال زکات در کازرون

پرویز شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کازرون اظهار داشت: این نهاد در شش‌ماهه نخست سال جاری زکات مردم متدین و خیر کازرون را جمع‌آوری و آن را صرف نیازمندان و پروژه‌های عام‌المنفعه درهمان مناطق کرده است.

وی گفت: مبالغ جمع‌آوری‌شده درزمینهٔ مساعدت به امور درمانی، خرید مسکن، تحصیلات دانشجویی و دانش‌آموزی، کمک به تأمین جهیزیه و هدیه ازدواج و همچنین پروژه‌های عام‌المنفعه در همان مناطقی که زکات پرداخت‌شده هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان کازرون، برگزاری جلسات ستاد زکات، تعامل با اعضای ستاد، اعزام مبلغ در روستاها به‌منظور ترویج فرهنگ این فریضه دینی، نصب تابلوهای جاده‌ای تبلیغات زکات و توزیع بسته‌های تشویقی به‌منظور احیا این واجب اللهی را از اقدامات این نهاد به‌عنوان دبیر ستاد احیا زکات در این شهرستان برشمرد.

پرویزی تصریح کرد: در آیین باشکوهی از زکات‌دهندگان برتر در مصلای نماز جمعه کازرون توسط امام‌جمعه و رئیس ستاد احیا زکات این شهرستان تقدیر شد.

وی در بخش دیگر سخنان خود از پرداخت افزون‌بر 906 میلیون ریال مساعدت به‌منظور تأمین جهیزیه نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان در شش‌ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: این مساعدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 107 درصد رشد داشته است.

مدیر کمیته امداد شهرستان کازرون اولویت اصلی اهدا جهیزیه را به دختران خانواده‌های یتیم عنوان کرد و افزود: به کمک حامیان طرح اکرام در مورد تهیه جهیزیه این نوعروسان پیگیری و اقدام می‌شود.

پرویزی اضافه کرد: نوعروسان زیرپوشش این نهاد، آموزش‌های لازم درزمینهٔ سبک زندگی، آداب‌ورسوم و روابط زناشویی را توسط مشاوران امداد و کارشناسان شبکه بهداشت و گروه امور بانوان فرمانداری این شهرستان فرا می‌گیرند.


4844472
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است