گوناگون 13:06 - 05 شهریور 1393
سخنگوی هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: پولادی اگر می‌خواست با الشحانیه تمرین کند همین کار را می‌توانست با پرسپولیس در تهران انجام دهد.

خواجه‌وند: اولتیماتوم به دایی شایعه است/ پولادی به جای قطر می‌توانست در تهران تمرین کند
به گزارش فرهنگ نیوز ، مهدی خواجه‌وند در خصوص اظهارات منتشر شده از قول مهرداد پولادی که گفته بود با الشحانیه تمرین می‌کند و به پرسپولیس برمی‌گردد به فارس گفت: من صحبتی در این باره ندارم چرا که بیش از اندازه درباره این موضوع صحبت کرده‌ایم و صحبت بیشتر در این باره هواداران را اذیت می‌کند اما این بازیکن باید به تعهداتی که دارد احترام بگذارد.

وی ادامه داد: ما هم امیدوار هستیم هرچه زودتر تکلیف این موضوع مشخص شود چرا که تیم در این شرایط قرار دارد و کمک نکردن به پرسپولیس در این وضعیت هیچ توجیهی ندارد اما چیزی که مشخص است این است که این بازیکن با پرسپولیس قرارداد دارد و اگر در حال حاضر با الشحانیه قطر تمرین می‌کند خب همین کار را در تهران و با پرسپولیس انجام می‌داد چرا که او خودش را پرسپولیسی می‌نامد و باید با تیم تمرین می‌کرد.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره شایعه دادن اولتیماتوم سه هفته‌ای به علی دایی هم افزود: این موضوع به هیچ عنوان واقعیت ندارد و همه چیز سر جای خودش قرار دارد. مسائل کمیته فنی را رحیمی پیگیری می‌کند و هیأت مدیره هم مشغول سر و سامان دادن به اوضاع باشگاه است.

خواجه‌وند درباره اعتراض هواداران پرسپولیس در بازی با پدیده هم تصریح کرد: پرسپولیس بدون هوادار معنی ندارد و هواداران همیشه حق دارند اما می‌دانم که آنها صبور هستند و شرایط پرسپولیس را می‌فهمند. فکر می‌کنم با دو بازی و دو برد شرایط تغییر کند و دیگر کسی علیه تیم شعار ندهد.

وی در پایان درباره شایعه خروج نام رضا نوروزی از لیست پرسپولیس به دلیل پارگی رباط خاطرنشان کرد: هنوز چنین چیزی اعلام نشده و اگر هر تصمیمی بگیریم از طریق باشگاه اعلام خواهد شد.


4578707
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است