استانی 17:01 - 25 شهریور 1398

پذیرش در ۱۳ رشته جدید در دانشگاه آزاد زنجان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فیروز فر بعد از ظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان، افزود: اصحاب رسانه تاثیر بسزایی در اطلاع‌رسانی موضوعات مختلف به ویژه مباحث آموزشی دارند و پشتوانه محکمی برای مدیران هستند.

فیروزفر با بیان اینکه چهار واحد و ۲ مرکز دانشگاه آزاد در استان زنجان فعال است، ادامه داد: تعداد دانشجویان این دانشگاه ۱۱ هزار نفر است که از این تعداد ۸ هزار نفر در زنجان و مابقی در سایر شهرستان‌ها مشغول تحصیل هستند.

رئیس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان یکی از اهداف دانشگاه را ورود موثر به حوزه آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی این پتانسیل را دارد که از اول ابتدایی تا دکترا زمینه تحصیل را برای عموم مردم ایجاد کرده است.

فیروزفر  با بیان اینکه یکی از اولویت ها و نیاز های روز ما در کشور مهارت آموزی در عرصه های مختلف است، گفت: با تاسیس مدارس مهارت آموزی دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال ایفای نقش خود در تعالی آموزش و پرورش کشور و آموزش عالی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان دانشگاه آزاد اسلامی زنجان را به عنوان بزرگترین مجموعه آموزش عالی استان با داشتن زیرساخت مناسب و دارای ۵۰۰هیئت علمی تمام وقت عنوان کرد و گفت: اعتبار هر مجموعه آموزشی مربوط به نیروی انسانی آن است و دانشگاه آزاد در هیچ رشته دانشگاهی کمبود مدرس ندارد.

فیروزفر با بیان اینکه در کشور باید اقدامی صورت گیرد که اعضای هیئت علمی در جای دیگر امکان فعالیت نداشته باشند افزود: کیفیت یک مجموعه آموزش عالی به هیئت علمی و زیرساخت است و دانشگاه آزاد زنجان در هیچ رشته ای مشکل زیر ساخت ندارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به اینکه در هیچ رشته ای مشکل زیرساخت نداریم اضافه کرد: برای تمامی رشته ها مجهزترین آزمایشگاهها،  کارگاهها و مراکز تحقیقاتی ایجاد شده بطوریکه مرکز تحقیقاتی زیست ومتالوژی جزء سرامدهای  کشوری محسوب می شود.

فیروز فر افزود: دانشگاه آزاد واحد زنجان در حال حاظر با زیرساخت های موجود ۸۲ رشته کارشناسی ارشد، ۲۴ رشته دکترا و تمامی رشته های کارشناسی دارد و به تازگی نیز  با ایجاد ۱۳ رشته جدید و پرتقاضا اقداماتی  انجام گرفته است.

وی خاطر نشان کرد : دانشگاه آزاد اسلامی زنجان از مهر امسال آماده پذیرش ۱۳ رشته جدید ،طراحی لباس،گردشگری ،مدیریت کسب و کار کوچک،مهندسی پلیمر،گیاه پزشکی ،مدیریت صنعتی ،ارتباط تصویری ،نقاشی ،مشاوره،بازیگری ،مدیریت مالی ،علوم مهندسی صنایع غذایی است.



وی اضافه کرد:این واحد دانشگاهی با توجه به سیاست اعلام شده از سوی دانشگاه آزاد مرکز، تا ۲۸ شهریور  در تمامی  رشته های کارشناسی پیوسته  ثبت نام می کند و علاقمندان میتوانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی  www.azmoon.org  اقدم کنند.


10239318
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است