استانی 16:13 - 15 مهر 1401

دشمن برای نسل جدید ایران دام پهن کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شیراز بیان کرد: تلاش‌های آمریکا و اسرائیل برای به هم زدن جو ایران مشهود است و هر ذهن آگاه و بیداری متوجه این موضوع می‌شود که دشمنان در تلاش هستند تا مردم ایران را از مسیر توسعه و پیشرفت دور کنند.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: یکی از عواملی که موجب شده تا دشمنان اسلام گاهی بیشتر دشمنی خود را نشان دهند آن است که این افراد می‌بینند جهان اسلام در حال تحقق اهداف والای خود است.

آیت الله دژکام خاطرنشان کرد: آمریکا از اعمال تحریم‌ها به دنبال آن بود که ملت ایران را فلج کند اما شکست تحریم‌های آمریکا موجب شد تا مفسران آمریکایی نیز بر این موضوع تاکید کنند که این شکست مفتضحانه بوده، این در حالی است که دولت سیزدهم نیز در تلاش است تا تحریم‌ها را بی اثر کند و در مجموعه دولت هیچ ترسی از تحریم وجود ندارد.

به گفته این مقام مسئول عامل ترس دشمن وحدتی است که در میان آحاد مردم وجود داشته و آنها در تلاش اند تا با هر حربه‌ای این وحدت را کاهش دهند یا از بین ببرند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری عنوان کرد: فرمانده کل قوا از نخبگان جامعه انتظار دارند که نسبت به تبیین موضوعات جاری اقدام کنند زیرا نسل جدید تجربه فعالیت‌های سیاسی ندارند و دشمن می‌تواند دام‌های متعددی برای آنان پهن کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: نسل قبلی کاری کردند که امروز می‌توانیم نماز جمعه را برپا کرده و به این فریضه الهی اقدام کنیم اکنون وظیفه ما است که نسل آینده را با نماز جمعه آشنا کنیم تا این سنت حسنه در جامعه رواج داشته باشد.

آیت الله دژکام در خصوص سالروز بزرگداشت حافظ شیرازی نیز اشاره کرد و گفت: حافظ، سعدی و بزرگان شعر و ادب پارسی تنها مختص مردم فارس نیستند بلکه این افراد از شیراز با جهان صحبت کرده‌اند و اکنون وظیفه ما است که حافظان جایگاه این ادیبان در جهان باشیم.


11704542
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است