استانی 21:22 - 09 آبان 1393
سرپرست اداره ورزش و جوانان بیرجند عنوان کرد
سرپرست اداره ورزش و جوانان بیرجند گفت: مهمترین معروف در محیط اداری و ورزشی اتحاد و همدلی مسئولان است.

«اتحاد و همدلی» مهمترین معروف محیط اداری

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید حسین اصغری امشب در نخستین همایش تخصصی و آموزشی هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی اظهار کرد: در هیئت‌های ورزشی باید اتحاد و همدلی بین مسئولان به عنوان مهمترین معروف نهادینه و سرلوحه امور و برنامه‌های کاری قرار گیرد.

وی افزود: ورزشکاران و مدیران اجرایی با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی و دستورات اسلامی ورود بداخلاقی‌های ورزشی را سد کنند و فضای باشگاه‌های بدنسازی را از آسیب‌های اجتماعی مبرا سازند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان بیرجند تصریح کرد: مسئولان و دست‌اندرکاران هیئت‌های ورزشی از جزیره‌ای عمل کردن خارج شوند و با وسعت نظر نخبه‌های ورزشی را جذب و حمایت کنند.

اصغری تاکید کرد: یکی از مهمترین وظایف هیئت‌های ورزشی برگزاری کلاس‌های آموزشی و تربیت مربیان متخصص و به روز کردن اطلاعات آنان در دوره‌های بازآموزی است که بایستی این موضوع در هیئت‌ها جدی گرفته شود.

وی به ظرفیت و پتانسیل خراسان جنوبی در حوزه ورزش و قهرمان پروری اشاره کرد و گفت: هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان در رشته مچ‌اندازی قطب کشور محسوب می‌شود، هفت ورزشکار ملی پوش دارد و در مسابقات قهرمانی آسیایی فیلیپین و ژاپن مدال‌های طلا و نقره را برای کشورمان به ارمغان آورده است.

قائم مقام شورای عالی بسیج ورزشکاران خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: بازرسی و نظارت بر باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام به اداره ورزش و جوانان شهرستان تنفیذ شده است که امید است با همکاری هیئت استان و شهرستان بیرجند برخی از مسائل و مشکلات گذشته برطرف شود.

اصغری با بیان اینکه خراسان جنوبی 45 شهید ورزشکار را به انقلاب هدیه کرده است، افزود: باید ورزشکاران ما در مسابقات ورزشی اخلاق و منش پهلوانی شهدای ورزشکار را سرلوحه زندگی خود قرار دهند و فرهنگ ایثار و شجاعت را نهادینه کنند.

وی از شورای عالی بسیج ورزشکاران به عنوان نهادی مردمی و تاثیرگذار در حوزه ورزش و جوانان یاد کرد و گفت: به زودی کمیته‌های بسیج ورزشکاران هیئت‌های ورزشی فعال و در اماکن ورزشی نیز تمثال و وصایای شهدا نیز نصب می‌شود.

اوت‌های پیام/69014/


5084936
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است