سیاسی 19:29 - 11 اسفند 1393
تبریز - ایرنا - مشاور و رییس دفتر بازرسی رهبر معظم انقلاب گفت: حکومت و حکومت داری کار آسانی نیست و کار اجرایی کردن در کشوری که می خواهد شعارهای استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را حفظ کند، هزینه دارد.

حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری عصر روز دوشنبه در جلسه شورای اداری آذربایجان شرقی در تبریز اظهارکرد: حفظ این شعارها خرج دارد و برای ما که می خواهیم از نظر سیاسی مستقل بوده و سرنوشتمان را بجای شرق و غرب خودمان رقم زده و تصمیمات را خودمان بگیریم، این استقلال و آزادی به طور قطع هزینه خواهد داشت.



وی اضافه کرد: امروز در حالی که تمام کشورها حتی دولت های اروپایی زیر فشار و سلطه آمریکا به سر می برند، ایران اسلامی مستقل از تمام جهات در حال نقش آفرینی در عرصه بین المللی است.



حجت الاسلام ناطق نوری خاطرنشان کرد: ملت ایران در شرایطی که تحریم ها شدید شده و کارشکنی های دشمن همچنان ادامه دارد همانند هشت سال دفاع مقدس مقابل قدرت های غربی ایستاده است.



وی گفت: عصبانیت استکبار از عزت ایران است، از این رو تحریم ها را شروع کرده اما به خاطر اینکه مردم ایران مردمی فهیم و باهوش بوده و قدرت تحلیل و تفکیک مسایل از همدیگر را بخوبی دارند، نتوانسته در این مسیر موفقیتی کسب کند.



عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: البته تمام برنامه های دشمن با هدف دلسردی مردم از نظام و جدا سازی این دو از یکدیگر صورت می گیرد که خوشبختانه با قدرت درک بالای مردم دشمن در این مسیر نیز ناکام مانده است.



حجت الاسلام ناطق نوری به حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب اشاره کرد و گفت: مسوولان نباید از این حضور مردم آدرس غلط بگیرند و فکر کنند که مردم مشکلی ندارند و باید همانند آنان قدرت تحلیل و تفکیک مسایل را داشته باشند.



وی با بیان اینکه هیچ عاملی نمی تواند مردم ایران را از نظام اسلامی دلسرد کند، افزود: مردم از ما احترام می خواهند و ما به عنوان مسوولان و مدیران نظام باید به مردم شخصیت بدهیم و اگر با مردم روترش باشیم مردم از ما فاصله خواهند گرفت.



حجت الاسلام ناطق نوری همچنین با بیان اینکه ایران هیچ گاه دنبال مذاکرات هسته ای نبوده و این آمریکایی ها هستند که خواهان مذاکره اند، گفت: دلیل اینکه آمریکایی ها و شخص اوباما به فکر مذاکره افتاده این است که به این جمع بندی رسیده اند که با ایران با زبان تحریم و تهدید نمی توان صحبت کرد.



وی افزود: به نظرم آمریکایی ها به این نتیجه رسیده اند که دلخوش کردن به چهار شیخ جزیره نشین اشتباه بوده و باید با پهلوان منطقه وارد مذاکره شوند.



حجت الاسلام ناطق نوری گفت: شخص رهبری مدیریت مذاکرات را برعهده گرفته اند و به طور یقین اگر اجازه معظم له در این کار نبود کسی حق ورود به موضوع مذاکره را نداشت، هرچند رهبری فرموده اند که زیاد به مذاکرات خوش بین نیستند.



استان آذربایجان شرقی با سه میلیون و 724هزار و 620 نفر جمعیت، یکی از استان های بزرگ و پرجمعیت شمال غربی ایران محسوب می شود و کلان شهر تبریز طبق سرشماری سال 90، یک میلیون و 695 هزار و 94 نفر جمعیت دارد.



1756/7233

انتهای پیام /*


5960626
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» قائم مقام حزب موتلفه توطئه‌های جدید دشمنان علیه جمهوری اسلامی را شکست خورده تلقی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور پس از سفر رسمی و پرکار یک روزه به سریلانکا، دقایقی پیش کلمبو پایتخت این کشور را به مقصد ایران ترک کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور به استانداران سراسر کشور دستور داد برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره) در ۱۴ خرداد اهتمام ویژه داشته باشند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ۹۰ داوطلب در سطح کشور در دور دوم انتخابات برای تصاحب ۴۵ کرسی مجلس رقابت می‌کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر کشور گفت: تقسیمات کشوری جدید فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز سه‌شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ در ساختمان قدیم مجلس برگزار خواهد شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماز جمعه این هفته تهران - ۷ اردیبهشت ماه - به امامت آیت الله خاتمی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیسی گفت: تهدید‌ها و تحریم‌ها ملت ایران را متوقف نکرده و پیشرفت ادامه داشته است ایران امروز را می‌توان کشوری پیشرفته و فناور نامید.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد واقعه طبس و شکست مفتضحانه متجاوزان آمریکایی منتشر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت و اردن در خصوص میدان آرش را مردود اعلام و بر حق جمهوری اسلامی ایران در این میدان تاکید کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است