گوناگون 20:01 - 10 مرداد 1394
مدیرکل امور مرزی وزارت کشور با تکذیب اخباری مبنی بر بسته شدن خطوط مرزی ایران و ترکیه گفت: هیچ بخشی از مرزهای ایران بسته نشده و رفت و آمد جریان دارد.

خطوط مرزی ایران و ترکیه بسته نیست

به گزارش فرهنگ نیوز ، مجید آقابابایی مدیرکل امور مرزی وزارت کشور با تکذیب اخباری مبنی بر بسته شدن خطوط مرزی ایران و ترکیه، گفت: هیچ بخشی از مرزهای ایران بسته نشده و رفت و آمد جریان دارد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر تمامی مرزهای کشور به ویژه مرز ایران و ترکیه باز است و مشکلی وجود ندارد.

مدیرکل امور مرزی وزارت کشور خطوط مرزی ایران با ترکیه را به دو بخش ریلی و زمینی تقسیم‌بندی کرد و گفت: مشکلی در بخش مرزهای زمینی وجود ندارد و در بخش مرزهای ریلی ترکیه و بنابر درخواست آن دولت به دلیل وجود نقص فنی و ایجاد مشکلاتی، این خطوط موقتا مسدود است که بزودی بازگشایی خواهد شد.

آقابابایی از تراکم حجم تبادل انسان و کالا در مرز بازرگان خبر داد و گفت: این تراکم و شلوغی دلیل خاصی ندارد، بلکه بنابر ادعای عوامل مرزی ترکیه دلیل آن وجود مشکلاتی در سامانه گذرنامه است که رفع خواهد شد.

وی تاکید کرد: این تراکم و شلوغی امری عادی است و گاهی به دلیل حجم تراکم تبادل کالا و انسان اتفاق می‌افتد.

طی چند روز اخیر خطوط لوله‌های انتقال گاز ایران به ترکیه و انتقال نفت عراق به ترکیه منفجر و به قطار آنکارا - تهران حمله شد. پس از این اتفاقات برخی رسانه‌ها از بسته شدن مرز ایران و ترکیه خبر دادند.


6842598
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است