استانی 06:55 - 02 خرداد 1394
سنندج؛
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سنندج گفت: جشنواره ورزشی فرهنگی بانوان با حضور 30 باشگاه ورزشی شهرستان سنندج وبا حضور مدیرکل ورزش و جوانان کردستان و مدیرکل امور بانوان استانداری به منظور گرامیداشت یاد و خاطر شهدای پیشمرگ کرد مسلمان درسنندج برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، شهاب‌الدین حسین‌پناهی از وجود بیش از 17 هزار بانوی ورزشکار سازمان یافته در این شهرستان خبر داد و گفت: بیش از 150 هزار بانوی سنندج در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت دارند که 17 هزار نفر از آنها سازماندهی شده‌اند.


وی از برگزاری 8 کارگاه آموزشی ویژه بانوان ورزشکار از ابتدای امسال تا کنون در این شهرستان خبر داد و گفت: سال گذشته60  کارگاه آموزشی تربیت مربی در سطح استان برگزار شده که بخش قابل توجهی از آن مربوط به شهرستان سنندج بوده است.


سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سنندج  به اهداف برگزاری این جشنواره نیز اشاره کرد و گفت: پویا کردن جوانان در امر ورزش، ایجاد نشاط و و شادمانی در بین باشگاه‌های ورزشی، حضور خانواده‌ها ورزشکار در کنار هم و توسعه فرهنگ ورزش از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.


حسین پناهی افزود: در این همایش نیز 30 باشگاه در رشته‌های مختلف ایروبیک، آمادگی جسمانی، یوگا و غیره حضور دارند.


گفتنی است؛در ادامه این مراسم جمعی از ورزشکاران به انجام حرکات ورزشی پرداخته و از تعدادی از آنها نیز با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر شد.


انتهای پیام/م

6423229
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است