فرهنگی‌هنری 22:40 - 06 خرداد 1395
شهرداد روحانی همزمان با اجرا ارکستر سموفنیک تهران کیک تولد 62 سالگی خود را خاموش کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  مراسم رونمایی از مستند دره ستارگان با نگاهی به زندگی و موسیقی شهرداد روحانی در پردیس چارسو با حضور هنرمندان، اهالی رسانه و ... برگزار شد.

 

در ابتدا الهام قره خانی یکی از کارگردانان این فیلم گفت: من در این سال ها چیزهای فراوانی از اساتید بزرگی مانند روحانی در وادی هنر یاد گرفتم و به نظرم هنر همیشه حرف خود را در ابعاد مختلف می زند و موفق خواهد بود.

 

وی در ادامه گفت: صحبتی با منتقدان این فیلم دارم و به آن ها می گویم که برای ساخت آن از بیت المال پولی خرج نشده نقد مقرضانه ننویسید و بگذارید جوان ها راحت تر در این عرصه قدم بگذارند.

 

وی ادامه داد: برای این فیلم حدود 4 سال وقت گذاشتیم و در این فرآیند با سختی های زیادی در اشکال مختلف روبرو شدیم اما در نهایت برای ما لذت بخش بود.

 

این کارگردان عنوان کرد: استاد روحانی همیشه حرف خوبی می زند او می گوید همیشه برای مردم کار انجام می دهم و هنرمند نیز باید این وظیفه را در کارهایش اعمال کند.

 

وی اظهار داشت:  ما هیچ وقت موزه های انسانی نداریم که از آن ها حفاظت کنیم باید قدر هنرمندان بزرگی مانند روحانی که همیشه در خدمت کشورش بوده و در اقصی نقاط دنیا افتخارآفرین شده است بدانیم. در نهایت از استاد روحانی که اجازه داد سند زندگی اش را بسازم تشکر می کنم.

 

در ادامه سید امیر پروین حسینی تهیه کننده در خصوص عمل همکاری با این مستند گفت: استاد روحانی را به واسطه کارهایی که در خارج از ایران می سازد به خوبی می شناسم ایشان در آن جا بیشتر شناخته شده هستند و من به او افتخار می کنم

 

وی افزود: بخشی از زندگی استاد در این مستند وجود ندارد و این به خاطر فروتنی ایشان است که تمایل نداشتند آن بخش در فیلم باشد.

 

پروین حسینی عنوان کرد: استاد روحانی در تمام ابعاد زندگی هنری اش موفق بوده که این باعث افتخار است.

 

شهرداد روحانی در ادامه برنامه بیان کرد: کارگردانان و تهیه کننده فیلم برای این مستند زحمات زیادی کشیدند زمانی که فیلم را شروع کردیم  موهای من سفید نبود اما الان شاهد موهای سفید من هستیم.

 

وی افزود: بهترین اتفاق ممکن این است که فیلم را ببینید و در مورد آن قضاوت کنیم خود من هم این نکته را ندیده ام و تمایل آن را مشاهده کنم .

 

در ادامه برنامه شهرداد روحانی قطعه ای با پیانو به نام برفراز آسمان ها نواخت و گفت: زمانی که 18 سال داشتم آن را ساختم که در یکی از فیلم های آن زمان استفاده شد.

 

در بخش دیگری از برنامه اساتید و هنرمندان حاضر در مراسم مورد تشویق قرار گرفتند و کیک تولدی به مناسبت 62 سالگی شهرداد روحانی به مراسم آورده شد.

 

در این بخش از برنامه استاد پورتراب قطعه تولد را با کمک شهرداد روحانی نواخت و بعد از آن شمع کیک توسط روحانی خاموش و هنرمندان عکس یادگاری گرفتند.



در این مراسم محمد حسین فرحبخش.اکرم محمدی.داریوش اسدزاده.بهرام عظیمی.آزیتا حاجیان.مهراوه شریفی نیا و...حضور داشتند.





انتهای پیام/


7928201
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مسجد مهمترین پایگاه انقلاب اسلامی و پایگاه همه مردم است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کانون خدمت رضوی تهران در جلسه‌ای که ششم اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور مسئولان کانون‌های خدمت رضوی استان تهران برگزار شد، با معرفی دبیر آغاز به کار کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دبیرخانه جشنواره شعر عربی طوفان القوافی اعلام کرد که برگزیدگان این مسابقه به زودی در یک جشن بزرگ در بصره معرفی و تکریم خواهند شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» آیین اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در تالار اجتماعات شهید مطهری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزارشد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی از شگفتی سفر به پاکستان، سریلانکا و استقبال گروه‌های گوناگون در هر دو کشور از رئیس‌جمهور صحبت کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه سینمایی «هفت» با اجرای بهروز افخمی از جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه پخش خود را در شبکه نمایش از سر می‌گیرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جدیدترین قسمت از «باغ شادونه» با ورود یک شخصیت جدید پنجشنبه 6 اردیبهشت حوالی ساعت 17:15 از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس رسانه ملی درباره تولیدات سازمان متبوع خود در زمینه عملیات «وعده صادق» توضیح داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فیلم «مست عشق» با جذب ۵۱ هزار مخاطب طی روز گذشته موفق شد تا رکورد بیشترین تعداد مخاطب روز نخست نمایش را از آن خود کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در روز‌های پایانی اولین هفته از اردیبهشت ماه فیلم‌های سینمایی «جغد شب»، «قاتلان ماه کامل» و «در مسیر بوستون» از قاب شبکه‌های سیما تماشایی می‌شوند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است