فرهنگی‌هنری 13:22 - 18 خرداد 1399

جانی دپ در نقش خواننده راک/ انتخاب آلیس کوپر برای فیلم زندگی‌اش‌

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نشنال، آلیس کوپر ستاره راک ۷۲ ساله می‌خواهد جانی دپ که حالا خودش یکی از اعضای گروه موسیقی او شده است؛ در فیلمی درباره زندگی او، نقشش را ایفا کند.

کوپر در مصاحبه‌ای جدید به شوخی گفت اگر جانی دپ خوش‌تیپ‌تر بود می‌توانست نقش من را بازی کند. او اضافه کرد: جانی بهترین فرد برای ایفای نقش من خواهد بود چون او واقعاً دوست دارد شخصیت‌هایی را قبول کند که هیچکس دیگری نمی‌خواهد نقش آن‌ها را بازی کند.

این خواننده ۷۲ ساله اضافه کرد: او عاشق گریم و تغییر چهره است بنابراین می‌تواند دماغی مثل دماغ من را هم روی صورتش قرار بدهد و همه چیز را داشته باشد. من را هم به اندازه کافی می‌شناسد که بتواند نقشم را بازی کند، شکی ندارم.

کوپر درباره ایده ساخته شدن یک فیلم بیوگرافیکی درباره زندگی‌اش گفت: امیدوارم یکی از آن فیلم‌هایی نباشد که آدم مجبور باشد اول فیلم بمیرد اما معمولاً این اتفاق برای گروه‌هایی می‌افتد که از نظر بازرگانی به شدت موفق بوده‌اند.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه گروه «آلیس» موفق بود و ما آلبوم‌های بسیاری فروختیم، من فکر نمی‌کنم توانسته باشیم برای همه جذاب باشیم. من مسلماً در کارم از جنبه‌های تیره‌تر استفاده کردم و به نظرم خود این مسئله هم فیلم را بهتر می‌کند.

کوپر سال ۲۰۱۵ گروه هالیوود ومپایرز را همراه جانی دپ و جو پری گیتاریست گروه اروسمیت شکل داد. این گروه به تجلیل از موسیقی ستاره‌های راکی می‌پردازد که در دهه هفتاد میلادی به خاطر افراط‌گرایی در مصرف الکل و مواد مخدر جان خود را از دست دادند.

هالیوود ومپایرز در ابتدا یک کلوب سرگرمی بود که میزبان چهره‌های مشهور بود و کوپر در دهه هفتاد میلادی رییس آن بود. از چهره‌های شاخصی که در آن حضور داشتند می‌توان به جان لنون، رینگو استار و کیث مون اشاره کرد.

گروه موسیقی هالیوود ومپایرز تا به حال ۲ آلبوم استودیویی منتشر کرده است. نخستین آلبوم آن‌ها در سال ۲۰۱۵ شامل چهره‌هایی از جمله پل مک‌کارتنی، دیو گرول، کریستوفر لی، اسلش و برایان جانسون می‌شد.

هالیوود ومپایرز تعدادی اجرای زنده هم داشته است. در فوریه ۲۰۱۶، این گروه در مراسم گرمی اجرایی در یادبود «لمی» داشت که سال قبل درگذشته بود.


10564029
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه «بازار هنری ایران» از امسال برگزار می‌شود، گفت: دولت در حوزه فرهنگ و هنر خود را حامی بخش خصوصی و مردمی می‌داند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در این گزارش لیستی از بهترین فیلم‌های انیمیشنی ۲۰۲۳ گردآوری شده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حضرت علی علیه‌السلام در حدیثی به منتظران امام زمان (عج) فرموده‌اند که در انتظار فرج باشید و از رحمت خداوند متعال نا‌امید نشوید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه تلویزیونی «به افق فلسطین» پنجشنبه شب با موضوع جنگ رسانه‌ای در هنگامه نبرد غزه، روی آنتن رفت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کلینت ایستوود فیلمبرداری «هیئت منصفه شماره ۲» را به پایان رساند که گفته شده آخرین فیلم او در مقام کارگردان است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه نمایشی «هیس، هیچی نیس!» با نگاهی طنز به رویداد‌های تاریخی جهان به عنوان نخستین محصول مرکز نوجوان سوره، اول اردیبهشت روانه آنتن شبکه دو می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک نماینده مجلس گفت: سفرای ایران می‌توانند بر اساس ذائقه، فرهنگ و نیاز کشور‌های محل ماموریت خود، از ترجمه کتاب‌های ایرانی حمایت کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سال ۲۰۲۳ با مجموعه‌ای از داستان‌های وحشتناک که تماشاگران را در تاریکی سینما به لرزه درآورد، سالی ترسناک برای علاقه‌مندان به ژانر وحشت بود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجری تلویزیون گفت: ما با موشک‌های بالستیک، کروز و پهپاد هیمنه رژیم صهیونیستی را مچاله کردیم. اسرائیل حمله ایران را باور نمی‌کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تهیه‌کننده برنامه «خط رو خط» گفت: در مجموعه «خط رو خط» به موضوعات اجتماعی در جامعه شهری می‌پردازیم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است