ورزشی 11:35 - 05 خرداد 1401
ستاره برزیلی پاری سن ژرمن دوباره قصد دارد با همدستی سعودی ها انقلاب جدیدی در دنیای تجارت فوتبال ایجاد کند.

انقلاب جدید نیمار در فوتبال با سعودی‌ها/ بازهم دلارهای نفتی برای انتقال ستاره برزیلی

به گزارش خبرگزاری فارس، نیمار جونیور ستاره برزیلی بازیکنی است که معادلات دنیای فوتبال و مخصوصا در زمینه ارزش فوتبالیست ها را برهم زد.

سال 2016 نیمار با مبلغ باورنکردنی 220 میلیون یورو از بارسلونا به پاری سن ژرمن منتقل شد تا انقلاب بزرگی در دنیای فوتبال و تجارت این ورزش ایجاد کند.

ارزش بازیکنان فوتبال قبل از انتقال نیمار به پاری سن ژرمن بیش از 100 میلیون یورو نمی شد ولی این انتقال بزرگ باعث آغاز تحولی بزرگ در دنیای فوتبال شد.

معامله قطری ها با ستاره برزیلی باعث شد تا ارزش فوتبالیست ها بعد از این انتقال چندبرابر شود و باشگاه های فوتبال را دچار مشکلات بزرگ اقتصادی کرد.

در همین رابطه به نظر می رسد ستاره برزیلی دوباره می خواهد در دنیای فوتبال جنجال آفرین شود. نیمار این بار بعد از معامله بزرگش با قطری ها می خواهد با سعودی ها وارد معامله بزرگی شود.

نشریه «اکیپ» فرانسه خبر داد باشگاه پاریسی  قصد دارد پیشنهادهای رسیده برای جذب نیمار را برررسی کند. نیوکاسل انگلیس با مدیریت جدید سعودی ها و در راس آنها محمد بن سلمان ولیعهد این کشور یکی از مشتریان جدی نیمار است.

باید منتظر ماند نیمار بار دیگر تجارت فوتبال را با معامله جدیدش با سعودی ها دگرگون می کند و راهی نیوکاسل انگلیس می شود یا به ادامه کار در پاریس خواهد پرداخت.

انتهای پیام/


11574212
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مرد جوانی که پسر و همسرش را در خانه به آتش کشیده بود، دستگیر شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود و سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا برای شرکت در انتخابات از سوی وزارت ورزش و جوانان به تایید رسیده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان از امشب (پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کار خود در سری فینال سوپرلیگ غرب آسیا را آغاز می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» قهرمان مسابقات اسکیت آزاد گفت: نبود پیست استاندارد تنها مشکل ما است، چون باید در این پیست‌ها مسابقه بدهیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق پرسپولیس گفت: حرفه‌ای گری بازیکنانمان برگ برنده بازی با آلومینیوم است، چون سرخپوشان تیمی را دستکم نمی‌گیرند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: اتفاقی در مالکیت رخ نداده و به ظاهر سرخپوشان را واگذار کرده‌اند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس از پرداخت ۱۰ درصد دیگر از مطالبات معوقه بازیکنان سرخپوش خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس هیئت کشتی خوزستان گفت: حضور یک سرمربی از استان خوزستان در رده‌های مختلف تیم‌های ملی کشتی فرنگی حق این استان است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال یوکوهاما مارینوس ژاپن با برتری برابر اولسان اچ دی کره‌جنوبی به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است