استانی 09:26 - 30 آذر 1393
سرپرست اداره راه و شهرسازی خوسف خبر داد
سرپرست اداره راه و شهرسازی خوسف گفت: احداث راه دیهوک- سه‌راهی عرب‌آباد-بیرجند(خوسف-خور) به طول 40 کیلومتر یکی از پروژه‌های شاخص این شهرستان است که برای اتمام این پروژه 400 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

احداث راه دیهوک- عرب‌آباد-بیرجند نیازمند 400 میلیارد ریال اعتبار

سید مهدی قریشی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خوسف در آستانه سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی در ارتباط با پروژه‌های نیمه‌تمام و اولویت‌دار اداره راه و شهرسازی این شهرستان، اظهار داشت: چهار پروژه شاخص در حوزه راه و شهرسازی این شهرستان نیازمند حمایت بیش از پیش مسئولان استانی و کشوری است.

وی تعریض و ایمن‌سازی محور خوسف-آبگرم لوت را یکی از پروژه‌های شاخص این شهرستان برشمرد و گفت: تعریض و ایمن‌سازی این مسیر به طول 68 کیلومتر، نیازمند 100 میلیارد ریال اعتبار است.

سرپرست اداره راه و شهرسازی خوسف افزود: احداث راه دیهوک- سه‌راهی عرب‌آباد-بیرجند(خوسف-خور) به طول 40 کیلومتر نیز یکی دیگر از پروژه‌های شاخص این شهرستان است که برای اتمام این پروژه 400 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

قریشی به وجود سه نقطه حادثه‌خیز در این شهرستان اشاره کرد و گفت: برای حذف و اصلاح نقاط حادثه خیز این شهرستان 15 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که در صورت تامین اعتبار بسیاری از مشکلات شهروندان رفع می‌شود.

وی به تسطیح 700 کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان خوسف طی سال جاری اشاره کرد و یادآور شد: برای روکش راه‌های شریانی محور بیرجند-خوسف-خور به طول 70 کیلومتر اعتباری بالغ بر 84 میلیارد ریال مورد نیاز است.

سرپرست اداره راه و شهرسازی خوسف خاطرنشان کرد: امید است با سفر دولت تدبیر و امید به خراسان جنوبی بسیاری از مشکلات حوزه راه و شهرسازی این شهرستان با توجه به اینکه در محور ترانزیتی قرار گرفته شده است به زودی حل و فصل شود.


5458581
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است