استانی 14:12 - 07 آبان 1399
در جلسه کارگروه دانشجویی و دانش‌آموزی ۱۳ آبان استان مطرح شد؛
ایسنا/زنجان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: از بستر فضای مجازی برای اجرای پویش‌های ۱۳ آبان استفاده می‌شود.

اجرای پویش‌های ۱۳ آبان در فضای مجازی استان زنجان

حجت‌الاسلام علی ناصر ظهر امروز (۷ آبان‌ماه) در جلسه کارگروه دانشجویی و دانش‌آموزی ستاد برگزاری مراسم ۱۳ آبان و هفته وحدت، اظهار کرد: ۱۳ آبان روزی پرخاطره و سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی است که سه رویداد مهم شامل تبعید معمار کبیر انقلاب به ترکیه، شهادت تعدادی از دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با تحلیل این وقایع به وضوح درمی‌یابیم که پشت پرده همه این‌ اتفاقات، استکبار به‌ویژه آمریکای جنایتکار است، ابراز کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا، برنامه‌های ۱۳ آبان محدود و متفاوت شده است، اما استکبارستیزی در تفکر و اعتقاد ما تعطیل‌بردار نیست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان عنوان کرد: شیوع کرونا و این امتحان الهی، سبب شده  استاز روش‌های جدید برای بازخوانی ارزش‌های انقلاب اسلامی استفاده کنیم و با بهره‌گیری از راهکارهای تبلیغی پیام ۱۳ آبان و هفته وحدت را به نسل‌های نوجوان و جوان انتقال دهیم.

این مسئول به الگوگیری از شخصیت والای پیامبر گرامی اسلام (ص) در راستای تبیین اندیشه‌های استکبارستیزی تاکید کرد و افزود: خاتم‌الانبیا مصداق بارز کفرستیزی است و مصادف شدن ۱۳ آبان با ولادت حضرت محمد (ص) فرصت مغتنمی برای اشاعه این فرهنگ بر اساس آموزه‌های اسلام است.

وی با اشاره به اینکه برای ۱۳ آبان و روز استکبارستیزی تولید محتوا انجام شده و باید با همکاری ارگان‌های مختلف به مخاطبان عرضه شود، ادامه داد: از بستر فضای مجازی برای فعالیت‌ها بهره‌گیری می‌شود و کاروان‌های شادی در خیابان‌ها به اجرای سرود خواهند پرداخت.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان زنجان نیز در این جلسه یادآور شد: به مناسبت ۱۳ آبان پویش «آمریکا باید از منطقه برود» در فضای مجازی به صورت متمرکز برگزار می‌شود و دانش‌آموزان می‌توانند در بخش‌های مختلف این پویش نظیر متن‌نویسی با موضوع «چرا مرگ بر آمریکا»، پیام به سربازان آمریکایی با موضوع خروج سربازان از منطقه و انتقام سخت خون شهید سلیمانی، نقاشی با موضوع ترسیم جنایات آمریکا، نماهنگ، اینفوگرافی و تولید پادکست صوتی با موضوع شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت کنند.

هادی توفیقی با اشاره به اینکه نسل‌های امروز نیاز به معرفی ارزش‌های انقلابی دارند، ادامه داد: ایجاد کانال استانی راهیان‌نور مجازی شامل معرفی مناطق، خاطرات شهدای بومی و روایت‌گری‌های دفاع‌مقدس، افتتاحیه و معرفی مسابقات سرود نغمه عشق با موضوعاتی پیرامون دانش‌آموز انقلابی، نسل سلیمانی و استکبارستیزی، تولید و انتشار محتوا در کانال سازمان بسیج دانش‌آموزی در شبکه اجتماعی شاد را از برنامه‌های ۱۳ آبان است.

معاون فرهنگی دانشگاه پیام‌نور استان زنجان نیز در ادامه اظهار کرد: این دانشگاه در فعالیت‌های فرهنگی سه گروه هدف دارد که شامل اساتید، کارکنان و دانشجویان می‌شود و در بخش دانشجویان با محوریت بسیج اساتید، نشست‌های استکبارستیزی را در دستور کار قرار داده است و به بررسی اندیشه سردار سلیمانی به عنوان پیشتاز استکبارستیزی خواهد پرداخت.

اصغر حاج‌علی‌اکبری بیان کرد: در گام بعدی دانشجویان می‌توانند آثار خود را در قالب جشنوراه رویش در سامانه بارگذاری کنند. همچنین به مناسبت ۱۳ آبان از کتاب مکتب سلیمانی رونمایی می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان نیز با اشاره به اینکه همه فعالیت‌های این کانون در بستر فضای مجازی انجام می‌شود، ابراز کرد: ۶۲ عنوان فعالیت فرهنگی، ادبی و هنری در چارت این کانون ابلاغ شده کانون آنلاین از رویکردهای جدید آن است.

علیرضا نوری، معرفی وقایع، شخصیت‌ها و کتاب‌ها را از برنامه‌های مهم فرهنگی برشمرد و افزود: ۱۸۲ گروه در فضای مجازی فعالیت می‌کنند و همه برنامه‌های انقلابی ملی و مذهبی در قالب شعار «سلیمانی‌ها در راه‌اند» اجرا می‌شود.

انتهای پیام


10783996
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است