اقتصادی 09:37 - 01 دی 1393
شرکت اپل در روز‌های پایانی سال 2014 لیستی از پرطرفدارترین برنامه‌های این شرکت برای سیستم عامل iOS و تلفن‌های هوشمند و آی‌پاد‌های اپل را معرفی کرد.

برترین برنامه‌های آیفونی در سال 2014

به گزارش خبرنگار ایسنا، دو بازی Minecraft و Clash of Clans در سال جاری میلادی توانسته‌اند در صدر پرفروش‌تری برنامه‌های اپل برای موبایل و تبلت قرار بگیرند.

بازی Clash of Clans در سال 2012 برای اولین بار وارد بازار شد و خیلی زود توانست خود را در لیست بازی‌های پرفروش اپل قرار دهد.

اما در لیست برنامه‌های رایگان اپل که در طول سال 2014 بیشتر از سایر برنامه‌ها مورد توجه کاربران قرار گرفته است، برنامه «مسنجر فیس‌بوک» است که در صدر لیست ده‌گانه برنامه‌های پرفروش قرار دارد چرا که اپلیکیشن مربوط به برنامه فیس‌بوک کاربران را وادار می‌کند برای استفاده از امکانات پیام‌رسانی این برنامه اپلیکیشن مسنجر را نصب کنند.

اما در ادامه این لیست ده‌گانه بازهم برنامه‌های پیام‌رسانی هستند که مورد استقبال زیادی از سوی کاربران قرار گرفته‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به واتس‌اپ، سناپ‌چت و اسکایپ اشاره کرد. برنامه اسکایپ پرطرفداترین اپلیکیشن رایگان برای کاربران تبلت‌های اپل در سال 2014 میلادی است.

بنابر لیستی که شرکت اپل در مورد پراستقبال‌ترین برنامه‌ها برای کاربران خود ارائه کرده است پنج برنامه پرفروش برای کاربران موبایل‌های اپل به ترتیب شامل بازی‌های Clash of Clans ، Game of War - Fire Age، Farm Heroes Saga، Pet Rescue Saga می‌شود.

بر اساس اطلاعات سایت expertreviews، برنامه‌های رایگانی که برای کاربران تلفن‌های هوشمند اپل بیشترین جذابیت را داشته‌اند برنامه‌هایی هستند که به ارتباطات اجتماعی مربوط می‌شود که در این لیست نام برنامه‌های واتس اپ، مسنجر فیس‌بوک، اسکایپ، اینستاگرام، یوتیوب، فیس‌بوک، چت اسکایپ و نقشه گوگل دیده می‌شود. البته برنامه‌های پرطرفدار فروشی و رایگان برای کاربران آی‌پدها نیز مشابه است.

انتهای پیام


5462922
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای تامین کنندگان دام گفت: بنابر آخرین آمار جمعیت دام پروار گوساله به ۱۵۰ هزار راس رسیده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: با توجه به افزایش حجم تولید در برابر تقاضا، نوسانی در بازار مرغ ایام پرتقاضای ماه رمضان نخواهیم داشت.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر پروژه رفع تداخلات اراضی کشاورزی گفت: گرچه قرار بود تا پایان سال گذشته ۱۰۰ درصد اراضی کشاورزی رفع تداخل شوند، اما بدلیل نقض عکس‌های هوایی و نقشه‌های منابع طبیعی تا پایان سال گذشته تنها ۶۸ درصد اراضی رفع تداخل شدند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس شورای ملی زعفران گفت: براساس آخرین آمار سطح زیرکشت زعفران در کشور ما ۱۳۳ هزارهکتار است که با افزایش عملکرد در هکتار، امکان تولید هزارتن محصول در کشور ما وجود دارد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک صنعتی گفت: با توجه به افزایش حجم تولید در ماه‌های اخیر، بیش از ۴۵ هزارتن شیرخشک در کارخانجات دپو شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» برای نخستین بار در حوزه صدور تجهیزات پیشرفته پالایشی از جمله کمپرسور و کاتالیست به پروژه‌های فراسرزمینی و دستیابی به دانش فنی ارتقای کیفی نفت‌کوره واحد‌های پالایشی گام برداشته شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور سازمان جنگل گفت: براساس آمار سالانه ۱۲ میلیارد متر مکعب چوب مورد نیاز است که ۲۲ درصد آن از طریق واردات تامین می شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: با استفاده از ظرفیت‌های مردمی شاهد تکمیل پروژه‌های مسکن مهر و همچنین پروژه‌های مسکن ملی در شهر جدیدپردیس خواهیم بود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسکن گفت: ساخت وساز‌های ویلایی و کوتاه مرتبه تنها با ورود متقاضیان به بازار مسکن تقویت و افزایش می‌یابد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسکن گفت: ساخت وساز‌های ویلایی و کوتاه مرتبه تنها با ورود متقاضیان به بازار مسکن تقویت و افزایش می‌یابد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است