ورزشی 22:56 - 15 آذر 1395
سنندج- ایرنا- کسب مدال های رنگین بوکسورهای نونهال کردستانی در فستیوال کشوری، کسب جایگاه سوم توسط تیم بسکتبال کردستان در لیگ جوانان و فراخوانده شدن پیگ پنگ باز کردستانی به دومین اردوی تیم ملی نونهالان کشور در قزوین، سه خبر ورزشی استان است.

سه خبر ورزشی از استان کردستان

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، چهارمین فستیوال بوکس نونهالان کشور به مدت 2 روز در استان مرکزی با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

پیمان عبدی، کامیار عبدی نیا و آرمین بام زر بوکسورهای نونهال کردستانی به ترتیب سه نشان طلا، نقره و برنز را در چهارمین فستیوال بوکس نونهالان کشور کسب کردند.

در این مسابقات 65 بوکسور از 30 استان کشور طی روزهای 14 و 51 آذر در شهرستان اراک بر روی رینگ رفتند و در اوزان مختلف به رقابت پرداختند.

پیمان عبدی از شهرستان سروآباد با شکست تمامی حریفان خود نشان طلا را بر گردن آویخت، کامیار عبدی نیا از کامیاران صاحب مدال نقره شد و آرمین بام زر دیگر بوکسور کردستانی از شهرستان مریوان نشان برنز را بدست آورد.

تیمور خانی و شیرکو عادلی سرپرستی و مربیگری تیم استان کردستان را در چهارمین فستیوال بوکس نونهالان کشور بر عهده داشتند.



**کردستان جایگاه سوم مرحله اول لیگ بسکتبال جوانان کشور را کسب کرد

مرحله اول رقابت های لیگ بسکتبال جوانان باشگاه های کشور روز 13 آذر به میزبانی تهران پایان یافت و تیم 'رژیان پی' به عنوان نماینده کردستان در این مسابقات موفق شد در جایگاه سوم قرار گیرد.

از اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، در این مسابقات 16 تیم حضور دارند و در چهار گروه چهار تیمی در شهرهای مختلف، دیدارهای خود را در مرحله نخست برگزار کردند.

در گروه یک این مسابقات رژیان پی کردستان، باتیس تهران، پارسه تهران و پاسارگاد مشهد به مدت سه روز با هم به رقابت پرداختند.

صهیب شاه محمد نژاد، پارسا شریفی، صهیب کیانی، پارسا سعیدی، متین کمانگر، علی خالانی، عارف سجادی، سپهر الهامی فرد، دیاکو رحیمی، سینا شاه جانی، سارو قدرتیان و رامین رحیمی در ترکیب تیم تیم رژیان پی کردستان به مصاف حریفان خود رفتند.

پویا محمدی سرپرست، رامین و رستگار احمدیان به عنوان مربی هدایت نماینده استان کردستان را بر عهده داشتند.



** پینگ پنگ باز سنندجی به دومین اردوی تیم ملی نونهالان کشور در قزوین دعوت شد

دومین اردوی نونهالان پسر با حضور برترین ورزشکاران کشور از تاریخ 24 آذر تا سه دی به میزبانی استان قزوین برگزار می شود که ماردین احمدی پینگ پنگ باز سنندجی نیز از دعوت شدگان به این اردو است.

احمدی عناوین مختلف کشوری را در کارنامه خود دارد و مدت پنج سال زیر نظر مربیان سنندج به تمرینات حرفه ای پرداخته است.

در این مرحله از اردو 11 پینگ پنگ باز از استان مختلف حضور دارند و در راستای پشتوانه سازی تیم های ملی زیر نظر امید شمس سرمربی نونهالان کشور به تمرینات فنی و تخصصی می پردازند.

7355/6108

**خبرنگار: وریا کرمی/ ** انتشار دهنده: امید بهمنی


8456724
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود و سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا برای شرکت در انتخابات از سوی وزارت ورزش و جوانان به تایید رسیده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان از امشب (پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کار خود در سری فینال سوپرلیگ غرب آسیا را آغاز می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» قهرمان مسابقات اسکیت آزاد گفت: نبود پیست استاندارد تنها مشکل ما است، چون باید در این پیست‌ها مسابقه بدهیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق پرسپولیس گفت: حرفه‌ای گری بازیکنانمان برگ برنده بازی با آلومینیوم است، چون سرخپوشان تیمی را دستکم نمی‌گیرند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: اتفاقی در مالکیت رخ نداده و به ظاهر سرخپوشان را واگذار کرده‌اند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس از پرداخت ۱۰ درصد دیگر از مطالبات معوقه بازیکنان سرخپوش خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس هیئت کشتی خوزستان گفت: حضور یک سرمربی از استان خوزستان در رده‌های مختلف تیم‌های ملی کشتی فرنگی حق این استان است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال یوکوهاما مارینوس ژاپن با برتری برابر اولسان اچ دی کره‌جنوبی به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ممکن است حق امضا از خطیر در باشگاه استقلال گرفته شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است