اجتماعی 17:56 - 27 شهریور 1397
رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا محدودیت‌های ترافیکی محورهای کشور تا روز اول مهرماه را اعلام کرد.

محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در تعطیلات پیش‌رو

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا؛ با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی کشور در تعطیلات پیش رو اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در محور چالوس از ساعت ۱۲ روز جمعه ۳۰شهریور تا شنبه ۳۱ شهریور از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه ۳۰شهریور الی ۲ بامداد روز شنبه  ۳۱ شهریور از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

وی افزود: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز شنبه ۳۱شهریور الی ساعت یک بامداد روز یکشنبه  یکم مهر از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲۰ روز شنبه  ۳۱ شهریور الی ساعت یک بامداد روز یکشنبه اول مهر از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

وی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز نیز از ساعت ۱۲ روز جمعه  ۳۰شهریور الی ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۳۱شهریور از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه  ۳۰شهریور الی ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۳۱شهریور از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء ) بصورت یکطرفه خواهد بود.

رحمانی با اشاره به وجود محدودیت‌های ترافیکی گفت: همچنین از ساعت ۱۶ روز شنبه  ۳۱ شهریور الی ساعت ۱ بامداد روز یکشنبه یکم مهر از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ روز شنبه ۳۱ شهریور الی ساعت ۱ بامداد روز یکشنبه اول مهر ماه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء ) بصورت یکطرفه خواهد بود.

وی در ارتباط با تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت‌ها به استثناء حاملین موادسوختی و یا فاسدشدنی نیز گفت: تردد این وسایل نقیله در محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است. در محور هراز نیز تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع است.

همچنین تردد تریلرها در محور فیروزکوه از ساعت ۸ الی ۲۴ روز های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه،  ۲۸ شهریور و  ۲۹شهریور ، ۳۰شهریور از محور فیروزکوه ممنوع  و در محور قدیم رشت – قزوین و بالعکس نیز تردد کلیه تریلرها و کامیون ها از ساعت ۸ الی ۲۴ روز جمعه ۳۰شهریور در محور فوق ممنوع است.

وی با اشاره به تردد موتورسیکلت‌ها نیز اظهار کرد: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه  ۲۷شهریور الی ساعت ۶  روز یکشنبه اول مهر از محورهای کرج – چالوس ، هراز ، فیروزکوه و محور تهران –  سمنان –  مشهد و بالعکس ممنوع است، البته تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

انتهای پیام


9912114
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در یک انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان حج و زیارت از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع۱۴۰۳ از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به سیلاب‌های بهاری اخیر که در برخی از استان‌های کشور به وقوع پیوسته است، گفت: درس آموخته‌های این مخاطره، در مدیریت بهتر بحران‌های احتمالی ناشی از آب در پایتخت استفاده می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد. علاوه بر این پرداخت، در هفته جاری نیز ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف ق...
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» نشست مشترک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و پلیس راهور پایتخت برای بررسی مسائل مربوط به حمل و نقل پایتخت برگزار شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه از برگزاری آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف در سال جاری خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی گفت: همکاران من در پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به تازگی موفق به کشف پرونده اذیت و آزار و اخاذی از زنان شدند که نقطه شروع آن شبکه اجتماعی اینستاگرام بوده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با هفته زمین پاک پویش فرهنگی «زنده‌باد درخت» در فضای تبلیغات شهری تهران اجرا شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون استاندار تهران گفت: میزان خودکفایی تولید مرغ در استان تهران از ۴ درصد به ۱۲ درصد رسیده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است