استانی 10:31 - 03 شهریور 1398
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان گفت: عملیات اجرایی جاده پلدختر-خرم‌آباد به زودی آغاز می‌شود.

عملیات اجرایی جاده پلدختر-خرم‌آباد به زودی آغاز می‌شود

به گزارش ایسنا، گودرز امیری در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: کلیه اخبار رصد می‌شود و آنچه که مطالبه مردم است پیگیری و انجام خواهد شد.

وی با اشاره به تعطیل شدن روکش آسفالت جاده پلدختر، افزود: در رسانه دیده شده که از نامناسب بودن آن نقد شده که راهداری بر روی این موضوع حساس شدند که مجدد خاک را به آزمایشگاه دادند که جواب آن خوب بوده و جوابگو است.

معاون استاندار لرستان تصریح کرد: عملیات روکش آسفالت آن از دو روز دیگر آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به احداث جاده پلدختر-خرم‌آباد خاطرنشان کرد: فاز اول یک گیر اداری داشت که مجوز آن صادر شده که به زودی عملیات آن نیز آغاز خواهد شد.

امیری اضافه کرد: برای سرمایه‌گذاری در چاپخانه تسهیلات مختلفی وجود دارد که آمادگی داریم که این مهم را پیگیری و معرفی کنیم.

وی با اشاره به برج امید، بیان کرد: در سال ۹۷ اعتبار ۱۰ میلیارد تومان به آن اختصاص یافت که امید می‌رود در سال ۹۸ نیز اعتبار خوبی به آن تخصیص یابد.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: اولویت ساختمان در حال بررسی است که پیمانکار بعدی نیز انتخاب تا عملیات اجرایی آن به زودی آغاز شود.

امیری با اشاره به پارسیلون، اظهارکرد: مشکلی که وجود داشت این بود که بانک مرکزی سرمایه‌گذار بانک‌ها را ممنوع کرده بود که با پیگیری‌های لازم مجوز آن گرفته شد و منجر به این شد که هیات مدیره جدید تشکیل شود.

وی تصریح کرد: برای انتقال سهام مشکل قضایی وجود داشت که در حال رفع این مشکل هستند و به موازات این کار مشاور انتخاب شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: مشکلات شهرداری‌ها نیز در حال بررسی است و با متخلفین برخورد خواهد شد.

وی اضافه کرد:تا سال ۹۶، ۱۱۰پروژه اقتصادی توسط بانک‌ها تملک شده بود که ظرف دو سال گذشته ۴ پروژه به مبلغ ۸ میلیارد تومان تملک شده است که پروژه‌های پیش پا افتاده‌ای بودند.

معاون استاندار بیان کرد:  از ۴۷ واحد اقتصادی احیا شده ۱۸ مورد به سرمایه‌گذار داده شده است.

امیری گفت: ۶۷ پروژه که با ظرفیت کم کار می‌کردند به ظرفیت بالا رسیده‌اند.



انتهای پیام


10217966
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است