اجتماعی 15:22 - 30 شهریور 1397
اعلام آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور، آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را اعلام کرد و از اعمال محدودیت‌های جاده‌ای دو محور هراز و کرج - چالوس خبر داد.

چالوس و هراز یک‌طرفه شد

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در حال حاضر مداخلات جوی در محورهای مواصلاتی مشاهده نمی‌شود، در تشریح وضعیت ترافیکی جاده‌ها گفت: در حال حاضر ترافیک در مسیر آزادراه قم - تهران، پرحجم و روان است. در مسیر شمال به جنوب رشت - قزوین نیز ترافیک پرحجم است.

وی افزود: همچنین در مسیرهای قزوین - کرج و کرج - تهران ترافیک نیمه سنگین است و در مسیرهای شمال به جنوب فیروزکوه وضعیت ترافیکی پرحجم است.

به گفته وی، در محدوده تونل شیرگاه ترافیک نیمه سنگین و شمال به جنوب هراز  و محدوده تونل سپاسد ترافیک سنگین است. همچنین در محدوده تونل تکاور و سه راهی لاسم ترافیک نیمه سنگین است.

رحمانی ادامه داد: شمال به جنوب چالوس - کرج، محدوده‌های مرزن آباد، پل زنگوله، پیچ سرهنگ، تونل شماره ۵،  سد کرج و سه راهی آدران ترافیک نیمه سنگین است. در مسیرهای مشهد، چناران و آزاد راه زنجان - قزوین نیز وضعیت ترافیکی پرحجم است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در پایان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در هر دو محور هراز و کرج - چالوس خبر داد و گفت:  تردد از میدان امیر کبیر کرج تا شمال و در هراز از رودهن به سمت آمل ممنوع است. در برنامه ما، این محدودیت تا ۲ بامداد ادامه خواهد داشت اما ممکن است با توجه به وضعیت ترافیکی، زودتر راه‌ها دو طرفه شود.

انتهای پیام


9914127
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز اطلاعات پلیس راهور فراجا گفت: با توجه به صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی، هموطنان از سفر‌های غیر ضروری به استان‌های جنوب شرقی پرهیز کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۱ تهران از اجرای طرح ویژه جمع‌آوری معتادان متجاهر با هماهنگی سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی در مناطق ۱۱، ۱۲ و ۱۶ در یک شب خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سازمان تأمین‌اجتماعی فهرست و دستمزد فعالیت‌های مشمول دستمزد مقطوع صنوف برای سال ۱۴۰۳ را اعلام کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: در گشت مشترک تعزیرات حکومتی از داروخانه‌های معروف عرضه‌کننده دارو‌های کمیاب، تخلف گران‌فروشی دارو کشف شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پلیس تهران اعلام کرد: خبر فوت یک دختر به دلیل حجاب در ساختمانِ وزرا کذب است و این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش بوده و ارتباطی با سایرِ ماموریت‌های پلیس ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پلیس تهران اعلام کرد: خبر فوت یک فرد به دلیل حجاب در ساختمانِ وزرا کذب است و این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش بوده و ارتباطی با سایرِ ماموریت‌های پلیس ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» یک منبع آگاه اعلام کرد: یک نفر از اراذل و اوباش که قبلا توسط پلیس به خاطر ایجاد ناامنی دستگیر شده بود، در بازداشتگاه فوت کرده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد: کلیه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ می‌بایست در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضوریابند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس آخرین نرخنامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، قیمت انواع قارچ در میادین و بازار‌های میوه و تره بار کاهش یافت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شرور، عامل تیراندازی و اراذل و اوباش در شهر تهران دستگیر شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است