ورزشی 00:20 - 01 مهر 1396
در گفتگو با مهر عنوان شد؛
سرپرست تیم ملی کشتی آزاد معتقد است تیم قدرتمند آمریکا سالها با احترام به مسابقات انتخابی با نزول در جایگاه جهانی مواجه شد، اما حالا نتایج طلایی‌ آن روند سازنده را می‌بیند.

آمریکا هم چوب مسابقات انتخابی را خورد/دلایل اصلی ناکامی در فرانسه

علی بیات در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد نشست مشترک شورای فنی تیم های ملی با وزیر ورزش و جوانان گفت:‌  ‌احترام به مسابقات انتخابی آرزوی تمامی کشتی گیران برای برقراری عدالت است. حتی آمریکایی ها هم با احترام به این مسابقات، چند سال چوب این موضوع را خوردند، اما حالا به بهترین شکل نتیجه آن روزها را می گیرند. مطمئنا یکی از دلایل نتایج ضعیف ما در جهانی فرانسه هم همین بود که اعضای شورای فنی کشتی آزاد بارها به آن اشاره کردند.



وی ادامه داد: عدم توانایی کادر فنی در ایجاد شرایط روانی مناسب برای کشتی گیران و کوچینگ، بی انگیزگی کشتی گیران، تغییر قوانین و مقررات کشتی و سرمایه گذاری عظیم دیگر کشورها نظیر آمریکا و ژاپن از دیگر دلایل نتایج ضعیف ایران در  جهانی فرانسه بود که ما تمام این موارد برای وزیر ورزش تشریح شده است.

بیات در ادامه به دیگر مباحث مطرح شده در نشست شورا با وزیر ورزش اشاره کرد و گفت: لزوم حمایت از تنها قهرمان المپیکی که به عنوان رئیس فدراسیون فعالیت می کند،‌ لحاظ شدن سابقه حضور کشتی گیران و مربیان در اردوها به عنوان سابقه کار، لزوم همکاری بیشتر ادارات دولتی با مربیان و ورزشکاران خود و اصلاح قانون خصوصی سازی باشگاه ها و تعریف شغل مربیگری از دیگر پیشنهاداتی بود که در این جلسه مطرح شد.



عضو شورای فنی کشتی آزاد در مورد تعیین تکلیف تیم امید نیز گفت:محمد حسن محبی سرمربی سابق تیم ملی، اکبر فلاح سرمربی سابق تیم جوانان و علیرضا رضایی مدیرسابق تیم های ملی سه گزینه ای بوده اند که پیشنهاد مجید ترکان مدیر تیم های ملی را برای این مسولیت نپذیرفتند که هر کدام دلایل خاص خودشان را داشته اند.



وی خاطر نشان کرد: با توجه به فرصت محدود پیش رو تا آذرماه، طبق تصمیم شورای فنی تا پایان هفته در مورد سرمربی تیم امید تصمیم گیری می شود در هر حال پذیرش این مسئولیت با توجه به زمان محدود، کار بسیار سختی است که امیدوارم با توجه به ترکیب جوانی که داریم کادر فنی بتواند نتیجه مناسبی را کسب کند.


9431238
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی از تیم‌های رده‌های پایین جدول خودشان را پیش باخته برابر سرخپوشان می‌بینند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم صنعت نفت آبادان بعد از دریافت گل اول متلاشی شد و نتوانست جبران کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های سری آ مزد عملکرد درخشان خود در فصل جاری مسابقات اروپایی را گرفتند و یک سهمیه برای لیگ قهرمانان اروپای سال آینده به این لیگ اضافه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز پیگیری می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بایرلورکوزن رکورد شکست ناپذیری در فوتبال اروپا در قرن ۲۱ را جابجا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم های رم، آتالانتا و لورکوزن به جمع 4 تیم برتر لیگ اروپا راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های فیورنتینا و استون ویلا موفق شدند به جمع ۴ تیم برتر مسابقات لیگ کنفرانس اروپا راه یابند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و خودم شکست برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیتش توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نتیجه ۳ بر هیچ یک نتیجه عالی در فوتبال حساب می‌شود و از عملکرد بازیکنانم واقعا رضایت دارم.  

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است