استانی 09:17 - 27 آبان 1397
فرمانده پایگاه دریابانی قشم از شناسایی و انهدام ۵ هزار متر خط لوله انتقال سوخت قاچاق در سواحل یکی از روستاهای این جزیره خبر داد.

کشف خط لوله ۵ هزار متری انتقال سوخت قاچاق در قشم

‌به گزارش ایسنا،‌ سرهنگ شهریار فتاحی با اعلام این خبر گفت: ‌۵ ‌هزار متر خط لوله انتقال سوخت قاچاق در سواحل یکی از روستا‌های این جزیره  شناسایی و انهدام شد.

وی افزود: مرزبانان روز گذشته با استفاده از منابع اطلاعاتی باخبر شدند قاچاقچیان در ساحل روستای صلخ اقدام به راه اندازی و باز‌سازی یک خط لوله انتقال سوخت قاچاق از ساحل به دریا هستند.

فرمانده پایگاه دریابانی قشم اظهار کرد: بلافاصله مرزبانان به موقعیت اعزام و پس از کمی جستجو موفق شدند ابتدای این خط لوله را در ساحل و انتهای آن را در دریا پیدا کرده و سریعا اقدام به بیرون کشیدن لوله‌ها از زیر ماسه‌های دریا کنند.

سرهنگ شهریار فتاحی تصریح کرد: قاچاقچیان این خط لوله ‌که ۵ هزار متر طول داشت را با استفاده از لوله‌های pvc در سایز‌های چهار و پنج اینچی به طرز ماهرانه‌ای زیر ماسه‌های دریا پنهان و از آن طریق قصد داشتند‌ سوخت قاچاق را از ساحل به دریا و درنهایت به شناور‌های متخلف انتقال دهند.



انتهای پیام


9976080
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است