استانی 15:27 - 06 مرداد 1396
امام‌ جمعه موقت اصفهان:
اصفهان - امام‌ جمعه موقت اصفهان گفت: امروز به اندازه‌ای موشک داریم که اگر روزی دشمن به ما حمله کرد در خاورمیانه دشمنی برای ما باقی نخواهد ماند و این از نتایج مثبت تحریم‌ها است.

توان موشکی ایران دشمنی در خاورمیانه باقی نمی‌گذارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های‌ نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار داشت: نباید تحریم‌ها را شر تلقی کنیم چراکه بسیاری از این تحریم‌ها ارتقای کشور در سطوح مختلف مانند  پیشرفت‌های موشکی را در پی داشته است و افتتاح پایگاه امام خمینی (ع) در این هفته  نیز یکی از فواید تحریم‌هاست.

توان موشکی ایران دشمنی در خاورمیانه باقی نمی‌گذارد

وی اضافه کرد: امروز به اندازه‌ای موشک داریم که اگر روزی دشمن به ما حمله کرد در خاورمیانه دشمنی برای ما باقی نخواهد ماند و این از نتایح مثبت تحریم‌ها است.

امام‌ جمعه موقت اصفهان  تاکید کرد: برخی تصور می‌کنند آب و نان ما در دست آمریکا است و این در حالی است که مطابق آموزه‌های الهی همه چیز را باید از خدا بخواهیم چراکه دشمنان جز مکر و حیله برای مسلملنان چیزی در چنته ندارند.

وی با پیشنهادی برای رئیس جمهور منتخب در آستانه آغاز دولت دوازدهم ابراز داشت: نباید در انتخاب کابینه جناحی وارد مسائل شوید چراکه این گونه حق مردم ضایع می‌شود، باید از توان تمام قشرهای جامعه با ویژگی‌های متقی، متدین، لایق و باتجربه و ولایت مدار در اداره کشور استفاده شود تا به پیشرفت لازم دست پیدا کنیم.

آل سعود خادم منافع خود است

میردامادی با اشاره به جنایت عربستان در هفته‌های اخیر در حمایت از جنایت‌کاران ابراز داشت: این افراد خود را خادم حرمین می دانند در حالیکه خادم منافع خودشان هستند.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در میانمار و اعلام راهپیمایی برای حمایت از مسلمانان مظلوم بعد از نماز جمعه گفت:  مستکبران تنها زمانی ما را دوست دارند که مانند آل سعود تمام منافع کشور را در اختیار آنها قرار دهیم اما پس از آن نیز به فرد رحم نکرده و وی را از میان برمی دارند.

امام جمعه موقت اصفهان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه تقوا کلید موفقیت دنیا و عاقبت به خیری در آخرت است، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر از فرامین الهی است اما برخی برای این امر افراد را مواخذه می‌کنند، اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اشتباه و گناه لازم است اما در شرایطی که فساد در جامعه ترویج می‌شود، اقدام قهری نیز از ضروریات است.

وی با اشاره به سخنی از امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه احیای نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی از برترین نعمات الهی است، تاکید کرد: امروز سالروز آغاز نماز عبادی سیاسی جمعه به دستور امام خمینی (ره) است.

برگزاری نماز جمعه‌ در سرتاسر کشور انقلاب را بیمه کرده است

میردامادی با اشاره به اینکه خداوند در سوره جمعه مسلمانان را به نماز جمعه دعوت کرده است، افزود: امروز در بیش از  ۶۰۰ شهر نماز جمعه برگزار می‌شود، پیش از انقلاب نماز جمعه نداشتیم و امروز باید شکرگزار این نعمت باشیم چراکه برگزاری نماز جمعه‌ در سرتاسر کشور انقلاب را بیمه کرده است.

امام‌جمعه موقت اصفهان با اشاره به سخنی از رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه آنچه دشمن را ذلیل کرد جمعیت میلیونی است که در نماز جمعه شرکت می‌کنند، تاکید کرد: نماز جمعه مشتی بر دهان آمریکا است، در روایات ثواب نماز جمعه مشابه ثواب حج شمرده شده است علاوه بر اینکه برای نمازگزاران برکت شغلی به همراه دارد.


9301776
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است