اجتماعی 13:51 - 01 اردیبهشت 1393
وزیر آموزش و پرورش:
وزیرآموزش وپرورش به برگزاری کلاسهای موضوعی اشاره کرد و گفت: برگزاری این نوع کلاسها سبب ایجاد جذابیت مباحث آموزشی برای دانش آموزان و فهم بهتر دروس می شود.

برگزاری کلاسهای موضوعی جاذبه درسی را افزایش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری مهر علی‌اصغر فانی صبح دوشنبه در سفر به استان خراسان رضوی ضمن بازدید از مجتمع آموزشی المهدی گفت: برگزاری کلای های موضوعی در مدارس اهمیت دارد، چرا که به این کلاس‌ها باعث افزایش جذابیت دروس برای دانش‌آموزان می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش در بخش دیگری از این بازدید با حضور در آزمایشگاه این مجتمع کار عملی را مکمل کار تئوری دانست و افزود: باید بتوانیم با عملی کردن تئوری‌ها بهتر از گذشته برای کشور موثر باشیم.

فانی همچنین از کتابخانه مرکزی، کلاس‌ موضوعی زبان، نمایشگاه دست‌سازه‌های فیزیک و سایر بخش‌های مجتمع المهدی بازدید کرد.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: امیدوارم سال به سال حضور دانش‌آموزان فنی و حرفه‌ای در دانشگاه‌های کشور افزایش یابد تا از این طریق به آبادانی و توسعه کشور کمک شود.

فانی تصریح کرد: ما در زمان جنگ هم با وجود محدودیت‌ها توانستیم بسیار خوب عمل کنیم و موفق شویم؛ هم‌اکنون نیز در جبهه فرهنگی موفق هستیم و مطابق گفته رئیس‌جمهور که فرمودند به آینده امیدواریم، باید امید در دل تک تک دانش‌آموزان ما تداوم پیدا کند.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه این سفر به دیدار خانواده دانش اموز شهید سید محمود سهمیه حصار  رفت و گفت: تکلیف ما این است که فرهنگ شهادت را به نسل آینده منتقل کنیم و امیدوارم که شهداء ما را در انجام هر چه بهتر رسالت خود یاری نمایند.

مادر دانش آموز شهید در ادامه خطاب به وزیر آموزش و پرورش عنوان داشت: فرزندان من عاشق جبهه و تشنه شهادت بودند که به سمت جبهه رفتند و امیدوارم که آنها شما را در روز قیامت شفاعت نمایند.

سید محمود سهمیه حصار دانش آموز موفق مدرسه راهنمایی عاملی در تنگه چذابه سومار در سال 1361به درجه رفیع شهادت نائل شد  و برادرش سید جواد سهمیه حصار نیز در سال 1362 مفقود الاثر، در سال 1370 تشیع و در گلزار شهداء بهشت رضا به خاک سپرده شد.

 


3538659
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: از ابتدای شروع فعالیت ستاد خدمات سفر تا ۷ فروردین ماه ۳ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۰۴ حجم تخلفات ناشی از سرعت غیرمجاز در استان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جمعیت هلال احمر با صدور اطلاعیه‌ای از سوی ستاد نوروزی، جزئیات خدمات‌رسانی در این روز‌ها و عملیات‌های امدادی این نهاد را تشریح و استان‌هایی را که بیشترین و شدیدترین تصادفات نوروزی را داشتند، معرفی کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرهنگ سیدرضا جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح امنیت محله محور پلیس و پاک سازی نقاط جرم خیز، خبر داد و گفت: ۹۰ معتاد متجاهر جمع آوری شدند. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند، افزود: امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از اتباع کشور‌های همسایه به همراه دو مالخر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق انباری منازل مسکونی در شمال شرق تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتای تهران از هموطنان خواست در ایام نوروز هنگام خرید از فروشندگان سیار نکات ایمنی را در استفاده از کارت‌های بانکی رعایت کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از نجات خانم ۳۵ ساله که در ارتفاعات دربند دچار ضعف و بیحالی و افت فشارخون شده بود، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۴۶۹ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است