استانی 02:47 - 11 شهریور 1393
جانشین پلیس راهور فاتب در گفت‌وگو با فارس خبر داد
جانشین پلیس راهور فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از نصب و راه‌اندازی دوربین‌های کنترل سرعت در بزرگراه آزادگان خبر داد.

نصب و راه‌اندازی دوربین‌های کنترل سرعت در بزرگراه آزادگان / برخورد با تخلفات شبانه

حسن عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از برخورد جدی پلیس راهور فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تخلفات شبانه خبر داد و گفت: متاسفانه چندی پیش در شبانگاه در برخی از معابر شاهد حرکات مخاطره‌آمیز، حادثه‌ساز، مارپیچ و لایی‌کشی خودروها بودیم.

وی افزود: پلیس راهور فرماندهی انتظامی تهران بزرگ پس از مشاهده چنین تخلفاتی به ‌طور جدی برخوردهای لازم را در مقابله با این تخلفات اعمال می‌کند. جلوگیری از چنین تخلفاتی همچنان از طریق تیم‌های محسوس و نامحسوس ادامه دارد.

عابدی بیان داشت: با اجرای این طرح وضعیت نسبت به گذشته بهتر شده و تخلفات کمتری را در معابر شاهد هستیم و به‌ منظور جلوگیری کامل از چنین تخلفاتی این طرح ادامه دارد.

*رانندگان بزرگراه آزادگان بیش از پیش مراقب باشند

جانشین پلیس راهور فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در بخش دیگری از این گفت‌وگو از نصب و راه‌اندازی دوربین‌های کنترل سرعت در بزرگراه آزادگان خبر داد و تصریح کرد: برای افزایش امنیت جاده‌ها و کاهش تصادفات، نصب و راه‌اندازی دوربین‌های کنترل سرعت در دستور کار پلیس راهور قرار گرفت و در راستای این مهم و برای خدمت‌رسانی بهتر، دوربین‌های کنترل سرعت در بزرگراه آزادگان نصب و راه‌اندازی شد.


4623211
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است