علمی فناوری 13:36 - 06 اردیبهشت 1396
ستاد توسعه زیست‌فناوری برای گسترش تجارب علمی محققان، آشنایی با دستاوردهای علمی و فناوری های نو در عرصه زیست‌فناوری، از ماموریت های خارجی و فرصتهای مطالعاتی در حوزه زیست‌فناوری حمایت می کند.

حمایت ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی از فرصت‌های مطالعاتی 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی با هدف گسترش تجارب علمی محققان، آشنایی با دستاوردهای علمی و فناوری های نو در عرصه زیست‌فناوری، کمک به رفع مشکلات علمی و تخصصی کشور و کمک به توسعه و تقویت همکاری‌های علمی بین‌المللی از ارتباطات با مراکز علمی بین‌المللی و خارجی (ماموریت های خارجی و فرصت مطالعاتی) حمایت می کند. 

هر نوع همکاری در زمینه زیست‌فناوری که مستلزم حضور پژوهشگر در خارج از کشور در محل موسسه معتبر خارجی یا بین‌المللی است و نتیجه آن همکاری منجر به ثبت اختراع یا تولید محصولات زیست‌فناوری مورد نیاز کشور می‌شود عنوان همکاری بین‌المللی می گیرد.

تمامی افراد شامل پژوهشگران، اساتید و دانشجویانی که مطابق شرایط ذکر شده در "ضوابط دریافت حمایت تشویقی این آیین نامه قرار دارند، می‌توانند از حمایت ستاد برخوردار شوند.  

در ضوابط دریافت حمایت تشویقی اعلام شده است که تنها از همکاریهایی که مطابق با اولویت های اعلام شده گروه پژوهش، زیرساخت و توسعه فناوری، حمایت می‌شود و مدت فرصت مطالعاتی/ همکاری حداکثر ۹ ماه بوده و سفرهای بیش از ۹ ماه مورد حمایت قرار نمی‌گیرند.


9044933
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سازمان فناوری اطلاعات اعلام کرد که در سال گذشته بیش از ۴۰ هزار تغییر کاربری غیرمجاز توسط سامانه پنجره واحد زمین، شناسایی شد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اداره پایش زنجیره مصرف دارو، از توزیع ۲۰ میلیون عدد وارفارین وارداتی طی ۴ ماه خبر داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش جدیدترین آمار ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ را اعلام کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله مرکزی کهکشان راه شیری جرمی حدود ۴.۳ میلیون برابر خورشید دارد و یک سیاه‌چاله فعال است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که مصرف روزانه سرکه به افراد دارای اضافه وزن کمک می‌کند تا هشت کیلوگرم وزن کم کنند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» شیائومی در اولین حضور خود در بازار پرطرفدار خودرو‌های برقی چین، رشد خود را تقویت می‌کند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رژیم گرفتن به امری رایج تبدیل شده؛ اما اغلب افرادی که وارد پروسه رژیم می‌شوند، شکست می‌خورند و دلایل متعددی سبب شکست افرادی می‌شود که وارد پروسه رژیم گرفتن شده‌اند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» معاون درمان وزارت بهداشت گفت: برای بیماران صعب العلاج ۵۷ بسته خدمتی جهت پوشش بیمه ای تدوین شده است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان از اولین تولید دستگاه همودیالیز با ظرفیت تولید دو هزار دستگاه در سال برای اولین بار در غرب آسیا خبر داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» ایلان ماسک مدعی است که فضاپیمای Starship شرکت او در نهایت قادر خواهد بود تا انسان را به مریخ ببرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است