استانی 21:18 - 29 آذر 1393
فرماندار استهبان:
فرماندار استهبان گفت: شهرک صنعتی این شهرستان دوقطبی و به شهرک کشاورزی صنعتی تبدیل می‌شود.

شهرک صنعتی استهبان دوقطبی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استهبان، محمدمهدی شرفی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تولید قارچ در شهرک صنعتی استهبان آغاز شده و در مساحت 4 هزار مترمربع انواع این محصول بسته‌بندی و به بازار عرضه می‌شود.

فرماندار استهبان اضافه کرد: در این طرح در فاز نخست 25 نفر شاغل می‌شوند و در فازهای بعدی درمجموع اشتغال 200 نفر را در پی خواهد داشت.

وی بیان داشت: با توجه به دوقطبی شدن این شهرک صنعتی، زمین آن وسیع‌تر می‌شود و تاکنون استقبال خوبی از طرف سرمایه‌گذاران در این مورد صورت گرفته است.

شرفی تصریح کرد: شهرک صنعتی استهبان با مشکل کمبود آب روبه‌رو بود که برطرف شد و چاه جدید در آن به بهره‌برداری رسید.

فرماندار استهبان گفت: در این شهرک سه واحد بسته‌بندی و فرآوری انجیر وجود دارد که مشکلات سرمایه در گردش و مجوز صنایع فرآوری و بسته‌بندی انجیر در حال بررسی است و به‌زودی برطرف می‌شود.

وی در ادامه به طرح فاضلاب استهبان اشاره کرد و ادامه داد: مشکل کمبود بودجه این طرح برطرف شده و 20 میلیارد تومان اعتبار به آن اختصاص یافته است.

فرماندار استهبان در ادامه به طرح انتقال آب از سد رودبال به این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: عملیات اجرایی این طرح از دو ماه گذشته آغاز و کارگاه و ابنیه فنی تجهیز و لوله‌گذاری از سد رودبال به سمت شهر ایج شروع شده است.

شرفی در ادامه در مورد درمانگاه تأمین اجتماعی استهبان تصریح کرد: پیمانکار پیشین این طرح به خاطر اینکه کارها را به‌خوبی انجام نداده کنار گذاشته شده و به‌زودی پیمانکار جدید ادامه‌دهنده این طرح است که البته 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی به طرح برکت آموزش‌وپرورش اشاره کرد و ادامه داد: چهار مدرسه در سطح شهرستان استهبان شامل این طرح شده و دارای مجوز است که این مدارس در روستاهای خانه‌کت، محمدآباد، انجیرک و درب قلعه عملیات اجرایی ساخت آن‌ها آغاز شده است.

فرماندار استهبان در پایان به مشکلات دانشجویان دانشکده پیراپزشکی این شهرستان و اینکه آنان ترم‌های آخر به دلیل کمبود امکانات به شیراز می‌روند اشاره کرد و گفت: زمانی بیمارستان جدید استهبان که دارای 80 درصد پیشرفت فیزیکی است افتتاح شود، بیمارستان امام خمینی تحویل پیراپزشکی می‌شود و دانشجویان می‌توانند در ترم‌های بالا از امکانات این بیمارستان استفاده کنند.


5457430
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است