ورزشی 15:49 - 06 خرداد 1401
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تمدید قرارداد خود توضیحاتی ارائه کرد.

واکنش بازیکن پرسپولیس پس از تمدید قرارداد/ ترابی: فصل بدون جام خوب نیست

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی ترابی پس از تمدید دو ساله قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خیلی خوشحالم که امسال بار دیگر قراردادم را با باشگاه بزرگ پرسپولیس تمدید کردم. ان‌شاءالله بتوانیم سال آینده افتخاراتی که برای این تیم کسب کردیم تکرار کنیم تا دل هواداران شاد شود.خوشحالم تا توانستم بار دیگر در خدمت این مجموعه خوب باشم تمام تلاشم را می‌کنم تا سال آینده بتوانیم با کسب جام‌های بیشتر دل هواداران را شاد کنیم.

وی در مورد بدون جام ماندن پرسپولیس در این فصل گفت: قطعا که فصلی که بدون جام تمام می‌شود خوب نیست اما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم انگیزه خودم این بود بار دیگر موفقیت‌های گذشته را تکرار کنم. تمام تلاشم را می‌کنم تا بار دیگر در کنار هواداران، کادر فنی و مجموعه مدیریتی پرسپولیس افتخارات گذشته را تکرار کرده و بار دیگر پرچم این تیم را بالا نگه داریم.

هافبک پرسپولیس تصریح کرد: در این تیم یاد گرفتم فقط مهدی ترابی مهم نیست بلکه تیم مهم است در فصل جدید اولین هدف ما قطعا قهرمانی لیگ است ان‌شاءالله در بازی‌های آسیایی نیز موفق ظاهر شویم زیرا موضوع هدف همه مجموعه پرسپولیس است. امیدوارم حتی در بازی‌های آسیایی هم موفقیت‌های گذشته را تکرار کنیم.

وی عنوان کرد: هر وقت بازیکنان، کادر فنی و هواداران پرسپولیس دست به دست هم دادند، پشت یکدیگر بودند و اتحاد داشتند موفقیت‌های بزرگی را کسب کردند ان‌شاءالله در سال جدید این اتفاق بار دیگر تکرار می‌شود می‌دانیم هواداران به کمتر از قهرمانی راضی نمی‌شوند. زیرا پرسپولیس در این سال‌ها نشان داده با هر شرایطی و در سختی‌ها می‌تواند بجنگد شک نکنید بار دیگر بلند می‌شویم و موفقیت‌های گذشته را تکرار می‌کنیم.

بازیکن پرسپولیس گفت: در این مدت صحبتی نکردم که می‌خواهم از این تیم بروم مشخص بود می‌خواهم در پرسپولیس بمانم فقط صبر کردم تا تکلیف لیگ مشخص شود هر چند آن چیزی که از لیگ می‌خواستم نشد اما گفتم زودتر قراردادم را تمدید کنم تا اگر هواداران خوشحال می‌شوند از تمدید قرارداد من خبر خوبی بشنوند. قطعا در سال جدید برای تیم توان زیادی خواهم گذاشت تا بار دیگر قهرمانی را به دست بیاوریم بار دیگر می‌گویم امیدوارم اتحاد خوبی بین مدیریت،‌کادر فنی، بازیکنان و هواداران شکل بگیرد و بتوانیم موفقیت‌های خود را تکرار کنیم.

انتهای پیام/


11575113
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه تراکتور از توافق با یک سرمربی خارجی مطرح که سابقه سرمربیگری در تیم ملی اروپایی را دارد، خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف این تیم و تنش بین سرخابی ها توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع - هافبک تیم استقلال مدعی است که داور باید خطای مدافعان شمس آذر روی او را پنالتی می‌گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال بابت پیروزی این تیم مقابل شمس آذر و بازگشت دوباره آبی‌پوشان به صدر جدول ابراز خوشحالی کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است