استانی 20:39 - 10 فروردین 1399
ایسنا/مرکزی معاون مدیریت و توسعه منابع استاندار مرکزی گفت: با توجه به ممنوعیت تردد خودروها در روز ۱۱ فروردین تصمیمات لازم جهت حضور کارمندان استان در محل کار اتخاذ شد.

اعلام نحوه حضور کارمندان استان مرکزی برای حضور در محل کار در 11 فروردین

زهرا آخانی در گفت‌و‌گو با ایسنا بیان کرد: با توجه به ممنوعیت تردد خودروها در روز ۱۱ فروردین، مدیران دستگاه های اجرایی و اعضای شورای اداری استان مرکزی، اسامی، شماره پلاک و نام مالک خودرو کارمندانی که باید در محل کار حضور یابند را حداکثر تا پایان وقت اداری روز یازدهم فروردین از طریق اتوماسیون اداری به معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری اعلام کنند.

وی با اشاره به اینکه این معاونت اطلاعات اعلام شده از ادارات را جمع بندی و جهت اطلاع در اختیار پلیس راهنمایی و رانندگی قرار می‌دهد، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان‌ها نیز اسامی و پلاک خودرو را به فرمانداری مرتبط اعلام کنند.

آخانی افزود: برای واحدهای تولیدی نیز هر واحد همانند دستگاه های اجرایی باید اطلاعات را به فرمانداری مربوطه اعلام کند.

انتهای پیام


10462212
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است