ورزشی 20:19 - 06 آذر 1393
با پیروزی مقابل استقلال تهران
اصفهان - ایرنا- تیم ذوب آهن اصفهان با پیروزی مقابل استقلال تهران به مرحله نیمه نهایی مسابقات حذفی فوتبال باشگاههای کشور صعود کرد.

به گزارش ایرنا، در این دیدار که پنجشنبه شب در حضور پنج هزار تماشاگر فولاد شهر اصفهان برگزار شد، تیم استقلال تهران که دیدار گذشته خود در شهرآورد پایتخت مغلوب پرسپولیس تهران شده بود، در ضربات پنالتی با نتیجه سه بر صفر مقابل ذوب آهن اصفهان تن به شکست داد تا تیره روزی های آبی پوشان ادامه یابد.



دو تیم در وقت های عادی و اضافی این دیدار به نتیجه تساوی دو بر دو دست یافته بودند.



آرش برهانی در دقیقه 7 و کرار جاسم در دقیقه 23 برای تیم استقلال تهران و قاسم دهنوی در دقیقه 24 و مسعود حسن زاده در دقیقه 75 برای تیم ذوب آهن اصفهان گلزنی کردند.



بازی با حملات آبی پوشان پایتخت آغاز شد به طوریکه این تیم در دقیقه 7 بر روی حرکت انفرادی جام کرار و شوت آرش برهانی به گل رسید.



نبض بازی در اوایل نیمه نخست در اختیار بازیکنان استقلال بود و این تیم بر روی یک کار گروهی در عمق خط دفاع ذوب آهن به گل رسید.



در دقیقه 23، تیم استقلال حمله ای را از عمق خط دفاع ذوب آهن طراحی کرد که پاس های کوتاه محمدرضا خرسندنیا و آرش برهانی ، موقعیت ایده آلی را برای کرار ایجاد کرد و این هافبک عراقی با شوتی سنگین دروازه محمدرشید ظاهری سنگربان حریف را باز کرد.



یک دقیقه بعد در حالی که شاگردان امیر قلعه نویی سرمربی تیم استقلال در شادمانی بودند، تیم ذوب آهن بر روی سانتر مسعو حسن زاده و شوت دیدنی قاسم دهنوی به گل رسید تا نتیجه بازی به حداقل برسد.



در ادامه نیمه نخست، دو تیم بازی پایاپای و درگیرانه ای را به نمایش گذاشتند و با همان نتیجه دو بر یک به رختکن رفتند.



شاگردان یحیی گل محمدی سرمربی تیم ذوب آهن در نیمه دوم با تفکرات تهاجمی وارد زمین شدند تا بتوانند بازی را به تساوی بکشانند و در دقیقه 75 بر روی یک ضد حمله سرعتی به گل رسیدند.



در این دقیقه، کارلوس سانتوس مدافع تیم ذوب آهن توپ آبی پوشان را با یک ارسال بلند دفع کرد اما حسن زاده از تعلل امیر حسین صادقی و حنیف عمران زاده بهره برد و با یک بغل پا دروازه فروزان سنگربان استقلال را باز کرد.



در این نیمه، شاگردان امیر قلعه نویی سعی داشتند تا با حفظ توپ و تجمع در میانه میدان با پیروزی زمین بازی را ترک کنند اما غفلت مدافعان این تیم باعث شد تا بازی به وقت های اضافی کشیده شود.



دو تیم در وقت های اضافی روی به بازی محتاطانه آوردند به طوریک موقعیت های گلزنی چندانی بر روی دروازه ها ایجاد نشد.



در ضربات پنالتی، هر سه بازیکن استقلال (هاشم بیک زاده، امید ابراهیمی و آرش برهانی) ضربات خود را از دست دادند و هر سه بازیکن ذوب آهن (مهدی رجب زاده، کارلوس سانتوس و قاسم دهنوی) ضربات خود را به گل تبدیل کردند.



در دیگر دیدارهای مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی، تیم پرسپولیس تهران عصر امروز به سختی در ضربات پنالتی از سد گل گهر سیرجان گذشت، پدیده مشهد با نتیجه دو بر یک مقابل تراکتورسازی تبریز به برتری رسید و نفت تهران در ضربات پنالتی بر صنعت ساری غلبه کرد.



مرحله نیمه پایانی جام حذفی در روزهای 14 و 15 آذرماه جاری برگزار خواهد شد که طبق برنامه تیم پدیده مشهد به مصاف نفت تهران می رود و پرسپولیس تهران برابر ذوب آهن اصفهان صف آرایی خواهد کرد.



پ/ 8114/ 7132

انتهای پیام /*


5285984
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ذوب آهن اصفهان یکی از برترین باشگاه‌های ورزش و فوتبال کشور در سال ۱۴۰۲ درگیر حاشیه‌های عجیبی شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است