استانی 16:41 - 17 بهمن 1394
هم‌زمان با ششمین روز از دهه مبارکه فجر 44 پروژه عمرانی، خدماتی شهرستان دامغان در آئینی با حضور «خباز» استاندار سمنان،«رستمیان» نائب‌ رئیس کمیسیون بهداشت مجلس و نماینده مردم دامغان،«مجد» فرماندار و ... به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از 44 پروژه عمرانی، کشاورزی، شهری و خدماتی در دامغان

«علی‌اصغر مجد »فرماندار دامغان در حاشیه این آئین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، اظهار کرد: این پروژه‌ها با صرف اعتباری بالغ بر 396 میلیارد و 843 میلیون ریال در سطح این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسند.

وی، از ادای احترام استاندار سمنان به شهدای این شهر خبر داد و افزود: آئین افتتاح هم‌زمان پروژه‌های دهه‌فجر این شهرستان صبح امروز در دانشگاه پیام‌نور دامغان برگزار و 44 پروژه عمرانی، صنعتی، کشاورزی، خدماتی و... به بهره‌برداری نهایی رسید.

فرماندار دامغان، از افتتاح طرح گازرسانی به سه روستای ورکیان دامغان با حضور استاندار سمنان خبر داد و گفت: هم‌اکنون عملیات اجرایی گازرسانی به 21 روستای بخش امیرآباد این شهرستان در دست اجراست که سه روستای آن‌ها امروز گازدار می‌شوند.

مجد، از بهره‌برداری از مخزن 5000 مترمکعبی آب شرب شهرستان دامغان خبر داد و یادآور شد: برای بهره‌برداری از این پروژه بیش از 9 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی، از افتتاح واحد صنعتی فراقطعه متین خبر داد و گفت: این واحد صنعتی ظهر امروز با حضور استاندار، نماینده مردم دامغان و مدیران محلی در شهرک صنعتی دامغان به بهره‌برداری می‌رسد.

این مقام ارشد اجرایی، بهره‌برداری از پروژه محور «دیباج - گلوگاه» را یکی دیگر از پروژه‌های آماده افتتاح این شهرستان در دهه‌فجر برشمرد و خاطرنشان کرد: افتتاح یک مدرسه 6 کلاسه در کلاته‌رودبار، بهسازی ورودی شهر کلاته، افتتاح المان ویژه شهدا در یکی از میادین شهر رودبار،دو پروژه شهرداری دیباج، یک پروژه مدیریت شهری در شهر امیریه، دو پروژه راه‌سازی، چندین پروژه برق‌رسانی و چند پروژه روستایی از پروژه‌های خارج از شهر دامغان است که بعدازظهر امروز به بهره‌برداری می‌رسند.

وی با بیان این‌که شهرستان دامغان از ظرفیت‌های متعددی در حوزه کشاورزی و خصوصاً باغ‌داری برخوردار است از بهره‌برداری از 10 پروژه بخش کشاورزی خبر داد و گفت: برای بهره‌برداری از این 10 پروژه نیز بیش از 41.5 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام


7658958
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است