استانی 00:38 - 03 اردیبهشت 1397
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین:
قزوین- رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: به منظور خدمت رسانی مناسب به جانبازان بزودی آزانس ویژه جانبازان در شهر قزوین راه اندازی می شود.

آژانس ویژه جانبازان در قزوین راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت روز پاسدار یکشنبه شب در مراسمی با حضور علی صفری شهردار و اعضای شورای شهر و مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از جانبازان قطع نخاعی و خانواده شهدای مدافعان حرم استان در یکی از مجتمع های قزوین تجلیل شد.

حکمت الله داودی در این مراسم با گرامیداشت روز پاسدار و جانباز اظهارداشت: در هشت سال جنگ تحمیلی شرایط سختی را سپری کردیم و توانستیم با لطف الهی، ایمان به خدا، هدایت امام راحل و ایستادگی رزمندگان، خون شهدا و ایثار جانبازان به پیروزی برسیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: آنچه داریم مدیون شهدا و جانبازان است و هرگز نباید این حماسه آفرینی ها از یاد ملت برود و برگزاری مراسم یادبود و تجلیل با هدف ماندگاری حرکت رزمندگان رسالتی همگانی است.

مناسب سازی معابر در شهر قزوین در اولویت است

داودی در ادامه گفت: مناسب سازی معابر شهری برای تردد آسان جانبازان و معلولان از اولویت های اعضای شورای شهر و شهردار است و امسال اعتبارات خوبی برای خدمت رسانی در این زمینه پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: راه اندازی آژانس ویژه جانبازان بزودی انجام می شود و این طرح میتواند بخشی از نیازهای این گروه رابرطرف کند.

داودی اضافه کرد: همه وظیفه داریم در حد توان و امکانات برای تامین نیازهای جانبازان همت کنیم و شورای پنجم در قزوین عزم جدی دارد تا به مشکلات این گروه رسیدگی کند.

در این مراسم از ۲۱ جانباز شهرداری قزوین، ۱۵ قطع نخاعی شهرداری و ۹ خانواده مدافع حرم استان قزوین تجلیل شد.


9754688
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است