استانی 22:25 - 04 مهر 1395
از هر 7معتاد دستگیر شده در استان زنجان 3نفرشان خانم هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با بیان این که عملیات های مشترک زیادی با سیستم اطلاعاتی برای انهدام محموله های مواد مخدر دارن گفت:وظیفه اصلی پلیس مبارزه با سوداگران مرگ است.


سرهنگ شیر محمدی از کشف و ضبط 830کیلوگرم مواد مخدر سنتی و صنعتی در 6ماه اخیر خبر داد و افزود:20باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز در 6ماه گذشته در استان منهدم شده است.


سرهنگ شیر محمدی خاطر نشان کرد:در 6ماهه گذشته 135مرحله پاکسازی مکان ها از مواد مخدر،136خودرو حامل مواد مخدر توسط پلیس شناسایی و امحا شده است.


وی از دستگیری 1445 نفر که در تهیه،توزیع،حمل،نگه داری و فروش مواد مخدر دست داشته اند خبر داد و گفت:از این تعدا افراد دستگیر شده 83نفر قاچاقچی،24نفر حامل،800نفر نگه دارنده،133نفر توزیع کننده و 136نفر خرده فروش هستند.


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به این که مرکز ساماندهی و نگهداری بانوان معتاد را در استان نداریم گفت:از هر 7نفر معتاد دستگیر شده 3نفر خانم هستند.


وی افزود:در6ماهه گذشته 47نفر بانوی معتاد در استان دستگیر شده اند.


سرهنگ شیر محمدی تصریح کرد:شناسنامه دار کردن معتادان از برنامه های مهمی است که باید به آن پرداخته شود و تا کنون 583معتاد شناسایی شده است که 523نفر آن ها دستگیر و به مراکز نگهداری و درمان تحویل داده شده اند.


شیر محمدی ادامه داد:93درصد معتادان شناسایی،دستگیر و تحویل مراکز درمان می شوند و این باعث شده استان زنجان در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر جز رتبه های اول کشوری باشد.


انتهای پیام/س

8185174
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است