استانی 13:57 - 23 دی 1395
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان خبرداد:
زاهدان - کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به پیش بینی ها انتظار کاهش ۶ تا ۸ درجه ای دمای هوا از امروز در شمال استان و با شدت کمتر از جمعه در نواحی جنوبی استان وجود دارد.

کاهش ۶ تا ۸ درجه ای دمای هوا/ احتمال بارش خفیف و پراکنده برف

علی ملاشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی از امشب با نفوذ تدریجی موج ناپایدار و مرطوب به جو استان سیستان و بلوچستان به تدریج شاهد افزایش ابر به ویژه در نیمه جنوبی استان خواهیم بود.

وی افزود: بنابراین از اواخر وقت امشب تا اواسط هفته آینده ابتدا در نواحی جنوبی و سپس در نواحی مرکزی استان رگبار پراکنده باران، رعد و برق و تندباد لحظه ای انتظار می رود.

وی گفت: همچنین پیش بینی می شود در روزهای جمعه و شنبه در اثر این بارش ها در برخی نقاط استان شاهد جاری شدن رواناب باشیم.

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین در اواخر وقت روز شنبه با توجه به کاهش دما احتمال بارش های خفیف و پراکنده برف و باران در برخی نقاط شمالی استان وجود دارد.

وی افزود: طی این مدت درسطح استان وزش باد وجود دارد و روز شنبه در شهرهای شمالی وزش باد سرد شمالی و در نیمه جنوبی وزش بادهای جنوب غربی قابل ملاحظه است که در برخی ساعات موجب گردوخاک وکاهش دید خواهد شد.

وی گفت: همچنین با توجه به پیش بینی ها انتظار کاهش ۶ تا ۸ درجه ای دمای هوا از امروز در شمال استان و با شدت کمتر از جمعه در نواحی جنوبی استان وجود دارد.

ملاشاهی تصریح کرد : از اواخر وقت امروز تا روز یک شنبه برروی دریا عمان وزش باد داریم و به تبع آن دریا مواج و متلاطم خواهد شد.


8654807
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است