ورزشی 10:15 - 30 فروردین 1397
سرمربی پرتغالی سابق تاتنهام براین باور است که نوبت قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا خواهد رسید.

ویاش بواش: پاری‌سن ژرمن به زودی فاتح لیگ قهرمانان می‌شود

به گزارش ایسنا و به نقل از اکیپ، پاری‌سن ژرمن باز هم در لیگ قهرمانان اروپا ناکام بود. این تیم فرانسوی که در تابستان نیمار را با ۲۲۲ میلیون یورو جذب کرد در یک هشتم نهایی عملکرد ناامید کننده‌ای برابر رئال داشت و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

ویاش بواش سرمربی سابق چلسی که سابقه مربیگری در تاتنهام و پورتو را هم در کارنامه دارد براین باور است که نوبت قهرمانی پاری‌سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا به زودی خواهد رسید.

او گفت: فشار زیادی روی پاری سن ژرمن بریا قهرمانی در لیگ قهرمانان وجود دارد. هنریکه مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن و البته ناصر الخلیفی رئیس این باشگاه هم با من دوست هستند. باید بگویم که نوبت قهرمانی  پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان خواهد رسید.

بواش ادامه داد: پیروزی برابر موناکو با نتیجه ۷ بر یک و نهایی کردن قهرمانی نشان داد که پاری سن ژرمن تیمی باکیفیت است اما رویای این  تیم قهرمانی در لیگ قهرمانان است. نمی‌توان لیگ قهرمانان را پیش کرد. همه دیدیم که رم دست به چه کار بزرگی زد و البته لیورپول با ارائه دو بازی خوب منچستر سیتی آماده را از پیش رو برداشت. برای پاری سن ژرمن بهترین ها را آرزو می کنم و براین باور هستم که این تیم به زودی قهرمانی در لیگ قهرمانان را تجربه می‌کند.



انتهای پیام


9751215
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» هافبک ازبکستانی تیم فوتبال استقلال تهران به تمرینات این تیم برای دیدار‌های باقی مانده لیگ برتر ملحق شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی مهدی پور هافبک استقلال به دلیل پارگی رباط صلیبی در دیدار هفته بیست و دوم مقابل مس رفسنجان ادامه فصل را از دست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران به دلیل شکایت از سوی فراجا در دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم فوتبال استقلال آبی‌پوش ملاثانی بااشاره به لغو بازی این تیم و فجرسپاسی در هفته بیست و هشتم لیگ یک، گفت: در زمین خودمان باخت نداشته‌ایم و می‌خواستیم با تمام توان بازی کنیم و حق کسی ضایع نشود که متاسفانه یکسری عوامل نگذاشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال درباره واگذاری سرخابی‌ها به کنسرسیومی از بانک‌ها و پتروشیمی خلیج فارس توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت تیم فوتبال نساجی گفت: چند سالی می‌شود که نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که بیرانوند شاید به بازی جام حذفی نرسد، اما به بازی با سپاهان می‌رسد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که بیرانوند شاید به بازی جام حذفی نرسد، اما به بازی با سپاهان می‌رسد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نراتزوری با پیروزی مقابل روسونری، بیستمین اسکودتوی تاریخ خود را به رویایی‌ترین شکل ممکن کسب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نواک جوکوویچ به عنوان بهترین ورزشکار جهان در سال ۲۰۲۴ انتخاب شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است