ورزشی 05:54 - 06 اردیبهشت 1403
تیم ملی امید ایران در حالی بازی را به تیم ملی امید عربستان واگذار کرد که اکثر امیدهای ایران معتقدند این باخت کاملا شانسی و برحسب اتفاق بوده است.

اخباری: فوتبال روی بدش را به ما نشان داد

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا اخباری در مورد این تورنمنت گفت: کیفیت بازی ها متوسطه رو به بالا بود و سخت ترین حریفان ما در این تورنمنت عربستان و فلسطین بودند. فلسطین را شکست دادیم، عربستان را هم می توانستیم شکست بدهیم اما فوتبال روی بدش را به ما نشان داد. حریف موقعیت خاصی هم نداشت و توپ هایی که تبدیل به گل شد تقصیر خودمان بود. در کل از اینکه در ایران به عربستان باختیم شرمنده مردم شدیم در ادامه جبران خواهیم کرد.



او در مورد قرار گرفتش در تمام بازی ها ادامه داد: من، روزبه چشمی، سردار آزمون در هر 4 بازی فیکس بودیم. چون بازی ها خیلی نزدیک به هم بود و به بچه ها فشار می آمد، آقای خاکپور کار بسیار درستی انجام داد که از سیستم چرخشی استفاده کرد، بعداز بازی با عربستان هم از کسانی که بازی نکردن معذرت خواهی کرد و گفت انشاالله در دوره های بعد از آنها استفاده می کند و همچنین گفت به کسانی که حقشان بوده بازی داده است.



گلر تیم ملی امید با اشاره به اینکه در مرحله بعد کار سخت تری دارند گفت: صددرصد کار خیلی سختی داریم. بعد از تعطیلی لیگ باید اردوها خوب و فشرده بگذاریم و با تیم های قوی بازی های تدارکاتی انجام بدهیم. البته قبل از شروع این تورنمنت هم بازی های دوستانه انجام دادیم اما می توانستیم بازی های بهتری هم داشته باشیم اما در مجموع در کل بازی های تدارکاتی که انجام دادیم. دیدار با اوکراین و عمان خیلی به دردمان خورد.



اخباری در پایان در مورد شرایط سایپا و بازی با ملوان هم افزود: تقریبا در یک هفته 3 بازی انجام دادیم و شرایط بدنی من عالی است. درون دروازه قرار گرفتن مقابل ملوان به نظر آقا مجید و مربی گلرهایمان برمی گردد. درست است که ملوان تیم بسیار بهتری نسبت به نیم فصل اول شده اما مصدومان ما هم رسیده اند و تمریناتمان شلوغ تر شده. می توانم بگویم که تنها نکته مثبت تعطیلی لیگ این بود که مصدومان سایپا به شرایط بازی رسیدند.






6123312
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس از پرداخت ۱۰ درصد دیگر از مطالبات معوقه بازیکنان سرخپوش خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس هیئت کشتی خوزستان گفت: حضور یک سرمربی از استان خوزستان در رده‌های مختلف تیم‌های ملی کشتی فرنگی حق این استان است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال یوکوهاما مارینوس ژاپن با برتری برابر اولسان اچ دی کره‌جنوبی به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ممکن است حق امضا از خطیر در باشگاه استقلال گرفته شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال ازبکستان با پیروزی ۲ بر یک مقابل ویتنام به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ صعود کرد و حریف ایران شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» براساس تصمیم هیئت مدیره تراکتور، حمید مطهری به کادر فنی ملحق و به عنوان دستیار اول سرمربی معرفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی ووشو ایران در روز نخست مسابقات انتخابی جام‌جهانی به ۱۰ مدال رنگارنگ دست یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سید معین تقوی یک طلای دیگر برای کاروان ووشوی ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی به ارمغان آورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهربانو منصوریان و صدیقه دریایی نمایندگان کشورمان در بخش ساندا به مدال طلای مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو دست یافتند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است