گوناگون 15:18 - 29 مهر 1393
سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن معتقد است بیشترین ضربه را بحث مالکیت به این تیم زده است.

به گزارش مشرق، حمید استیلی در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم‌های راه‌آهن و سپاهان اظهار داشت: بازی خیلی سختی را مقابل سپاهان خواهیم داشت که آنها تیمی سازمان یافته هستند و در عرصه مدیریت، کادر فنی و بازیکن سازماندهی بسیار خوبی دارند.



وی افزود: سپاهان بازی قبلیش را در جام حذفی مقابل گل‌گهر سیرجان واگذار کرده و مطمئنا این مسئله کار را برای ما سخت می‌کند و باید بیشتر مراقب این تیم باشیم.



سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن با اشاره به غایبان تیمش در دیدار با سپاهان عنوان کرد: کوهنورد، آبشک، شیث رضایی و محسن ایران‌نژاد را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداریم و محمد غلامی نیز روز گذشته سرماخوردگی کوچکی پیدا کرده که احتمالا غایب خواهد بود اما باقی بازیکنان با تمام توان در اختیار ما هستند.



استیلی با اشاره به وضعیت تیمش و اینکه راه‌آهن توانست در جام حذفی به پیروزی برسد گفت: خوشبختانه برخلاف نوسانی که در لیست داشتیم توانستیم در جام حذفی کارمان را خوب شروع کنیم و به دور بعدی صعود کردیم. البته باید بگویم در بازی‌های قبلی به دلیل نبود مدافعان‌مان آسیب‌های زیادی در این بخش دیدیم اما خوشبختانه ابراهیم کریمی و نورمحمدی رسیده‌اند و در این بازی می‌توانند همراه تیم باشند. امیدواریم بتوانیم مقابل سپاهان بازی خوبی انجام دهیم تا به 3 امتیاز این دیدار برسیم. بازی خانگی یا خارج از خانه برای ما فرقی ندارد و در همه بازی‌ها برای 3 امتیاز تلاش می‌کنیم چون هواداری نداریم که بازی‌های خانگی را از بازی‌های خارج از خانه برای ما متمایز کند.



وی همچنین یادآور شد: امیدوارم بتوانیم مقابل سپاهان نمایش خوبی داشته باشیم چرا که باید به فاصله 3،4 روز خودمان را برای دیدار مقابل پرسپولیس در جام حذفی آماده کنیم که آن بازی هم بسیار دشوار خواهد بود.



سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن درباره مشکلات مالکیتی باشگاه راه‌آهن خاطر نشان کرد: این موضوع هنوز حل نشده و یکی از عواملی که تا به اینجا به تیم ما ضربه زده همین مسئله بوده بازیکنان ما با انگیزه کارشان را دنبال می‌کنند اما مطمئنا این موضوع روی عملکرد ما تاثیرگذار است.



استیلی با بیان اینکه تاج در خصوص مشکلات مالکیتی باشگاه راه‌آهن تذکر داده است، اظهار داشت: آقای تاج اعلام کرده که بازرسان AFC به زودی به ایران می‌آیند تا وضعیت باشگاه‌ها را بررسی کنند. اگر مشکل مالکیتی ما حل نشود احتمال تذکر، تعلیق یا کسر سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد و ما باید هر چه زودتر این مشکل را حل کنیم.



وی افزود: قرار بود ظرف 2،3 هفته مشکل مالکیتی ما حل شود اما 3 ماه از این مدت گذشته و هنوز مشکلات پابرجاست. مسئولان دادستانی دنبال حل این مسئله هستند اما اگر این مشکل حل نشود به کل فوتبال مملکت آسیب خواهد رسید.



سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در پاسخ به این سوال که تاج ضرب‌الاجلی برای حل مشکل مالکیتی راه‌آهن تعیین کرده یا خیر، گفت: قرار بود نامه‌ای به باشگاه زده شود تا این موضوع را هر چه زودتر حل کنیم. نمایندگان دادستانی اکنون در باشگاه هستند و وضعیت را بررسی می‌کنند و امیدواریم بتوانیم به زودی این مشکل را حل کنیم.



استیلی همچنین درباره حق پخش تلویزیونی و اینکه دوربین‌ها اجازه حضور در نشست‌های خبری و ورزشگاه‌ها را ندارند، عنوان کرد: حق فوتبال باید داده شود. وقتی شما وارد بخش خصوصی می‌شوید این موضوع را بیشتر درک می‌کنید. فوتبال ما هیچ درآمدی ندارد و بیشترین درآمد باشگاه‌ها باید از تلویزیون و اسپانسر باشد تا آنها بتوانند روی پای خود بایستند. در تمام دنیا 70 درصد هزینه‌های تیم های فوتبال از حق پخش تلویزیونی تامین می‌شود اما این حق برای ما وجود ندارد.



وی تصریح کرد: تیم‌های دولتی و به ویژه خصوصی با این شرایط خیلی زود از پا در می‌آیند و عدم پرداخت حق پخش تلویزیونی به ضرر فوتبال این مملکت و جوانان است. در این بین نقش مجلس بسیار ویژه است و امیدواریم آنها زودتر راهی را پیش پا بگذارند تا مشکل فوتبال و صدا و سیما حل شود. حل این مشکل چندان زمان نمی‌برد و از این جیب به آن جیب کردن است.


5004315
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است