استانی 13:48 - 11 فروردین 1394
مدیر کمیته امداد نطنز خبر داد
مدیر کمیته امداد امام خمینی نطنز از کمک یک‌میلیارد و 800 میلیون ریالی مردم شهرستان نطنز به نیازمندان در طول سال گذشته خبر داد.

کمک یک‌میلیارد و 800 میلیون ریالی مردم شهرستان نطنز به نیازمندان

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، محمدرضا مومی اردستانی ظهر امروز در گفت‌وگو با اصحاب رسانه اظهار کرد: فرهنگ‌سازی مطلوب و تعامل همه‌جانبه کمیته امداد با حامیان و خیرین و تمام ارگان‌های دولتی و خصوصی سبب شده تا فرهنگ انفاق و نوع‌دوستی به ایتام و محرومان در شهرستان شکل گیرد.



وی افزود: در راستای حمایت کمیته امداد برای رفع محرومیت‌زدایی، تعامل با خیریه‌ها و موسسات حمایتی ‏با حذف موازی کاری در برنامه‌های کمیته امداد قرار گرفته که این امر راه را برای کوتاه کردن ‏مسیر فقرزدایی هموار کرده است‌.

مدیر کمیته امداد نطنز تصریح کرد: مردم مومن و خیر شهرستان در سال گذشته مبلغی بیش از یک میلیارد و 800 میلیون ریال در قالب کمک‌های نقدی و غیرنقدی به کمیته امداد در راستای رفع نیازهای نیازمندان کمک کردند که در مقایسه با سال گذشته حدود 76 درصد رشد داشته است.



مومی اردستانی ضمن تقدیر مجدد از مردم شهرستان نطنز، از آن‌ها درخواست کرد که همچنان کمیته امداد را در اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی و رفع دغدغه‌های نیازمندان یاری کند.


6118414
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است