استانی 00:39 - 07 خرداد 1397

دشمنان قدرت بازدارنده انقلاب اسلامی را به خوبی درک کرده‌اند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو عصر یکشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر، اظهار داشت: مردم در جمهوری اسلامی ایران با یکدیگر پیوند اعتقادی، عاطفی، عقلانی و معنوی دارند و این پیوند ناگسستنی با خون شهدا، جانبازان و صبر و استقامت ازادگان گره خورده است.

رزمجو با بیان اینکه دشمن با تمام امکانات خود جنگ اقتصادی تمام عیاری را بر علیه جمهوری اسلامی ایران شروع کرده است، افزود: نارضایتی مردم و راه اندازی نافرمانی مدنی، دامن زدن به جدایی مردم از حاکمیت و ایجاد رویارویی انها با نظام اسلامی، فشار روانی سنگین بر مسولان با افزایش انتظارات اقتصادی، و وادار سازی نظام به تمکین اصلاح برجام از اهداف جنگ اقتصادی دشمن بر علیه ایران خواهد بود.

وی با بیان اینکه دشمن از سامانه موشکی قدرتمند و بازدارنده جمهوری اسلامی وحشت دارد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با مختصاتی متفاوت از تمام نظام های سیاسی موجود در جهان در راستای مقابله با قدرت های استکباری ارایش گرفته، و ارامش دشمنان را بر هم زده است.

فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی با غلبه بر توطئه ها و نقشه های شرکای استکبار و عوامل داخلی آن پیروزمندانه پا به عرصه ۴۰ سالگی خود گذاشته است، گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در راستای محرومیت زدایی و عمران و آبادانی خدمات شایانی صورت گرفته است.

رزمجو با بیان اینکه دشمن قدرت بازدارنده انقلاب اسلامی را به خوبی درک کرده است، گفت: ملت ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با انواع تهدیدها و تحریم ها دست و پنجه نرم کرده است و بار ملت ایران غالب، و دشمن مغلوب همه توطئه های خود بوده است.

فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر، ضمن تقدیر از تلاش‌های صادقانه فرمانده سپاه سیدالشهدا دیر، اظهار داشت: دولت و ملت با آگاهی، بصیرت و شعور انقلابی در مقابل نقشه های شوم دشمن با اتحاد و همبستگی خود صف آرایی کنند.

در این آیین ضمن تجلیل از خدمت صادقانه میرزا احمدی، سرهنگ پاسدار عیسی داوریان به عنوان سرپرست سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر معرفی شد.


9792715
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است