استانی 02:40 - 01 شهریور 1393
جانشین نماینده ولی فقیه در سوریه:
جانشین نماینده ولی فقیه در سوریه گفت: ایران که استکبار جهانی از جمله آمریکا و اسرائیل غاصب را در جبهه‌های گوناگون شکست داده داعشی‌ها را به راحتی و در مدت کمتری شکست می‌دهد.

ایران داعش را به راحتی شکست می‌دهد

حجت‌الاسلام سید محمود وزیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران در پاسخ به سئوالی مبنی به برخی اظهارات منتسب به گروه داعش مبنی بر حمله به ایران بعد از دیگر کشورها اظهار کرد: آنچه در خصوص این سئوال باید مطرح کرد پیام ملت ایران اسلامی و تمام مسلمانان جهان در سه نکته به گروه‌های تکفیری داعش است.

وی افزود: نخستین نکته این است که شما داعشی‌ها اختیاری از خود ندارید، دشمنان اساس دین، توحید، نبوت و معاد و اتاق‌های فکر دشمنان اصیل اسلام از جمله آمریکا و اسرائیل غاصب تصمیم‌گیرندگان اصلی شما بوده و شما را هدایت می‌کنند.

امام جمعه سابق کلن و جانشین نماینده ولی فقیه در سوریه خطاب به گروه تکفیری داعش تصریح کرد: اگر تا الان متوجه این امر نشده‌اید نیاز به بررسی دقیق‌تری خواهید داشت تا متوجه شوید آلت دست دیگران هستید.

وزیری با بیان این‌که اگر مسیر کنونی را ادامه دهید سرانجام شما در دنیا و قبل از آخرت که دچار عذاب جاودان می‌شوید جهنم است، تصریح کرد: نکته دیگر این است که تمام آزادگان عالم و مسلمانان جهان در مقابل شما تمام‌قد می‌ایستند، ایران و مسلمانانی که استکبار جهانی از جمله آمریکا، اسرائیل غاصب را در جبهه‌های گوناگون شکست داده شما آلت دست آنها را نیز به راحتی و در مدت کمتری شکست می‌دهند.

وی با بیان این که داعشی‌ها در جهنم دنیا که توسط شیعیان به پا می‌شود، می‌سوزند، گفت: سومین نکته این است که آنچه شما داعشی‌ها در سوریه و عراق انجام دادید شناسنامه شما را برای دنیا و حتی برخی از حامیانتان روشن کرد.

وزیری با بیان این‌که داعشی‌ها نشان دادند که هیچ نشانی از اسلام و قرآن واقعی ندارند زیرا اسلام دین رحمت و وحدت است، عنوان کرد: داعشی ها چهره‌ای خشن از اسلام را ارائه دادند که این امر جز درندگی، خشونت و وحشی‌گری چیزی را در پی نخواهد داشت.

جانشین نماینده ولی فقیه در سوریه تأکید کرد: با توجه به این سه نکته سرانجام گروه تکفیری داعش شومی و اضمحلال بوده و تمام آزادگان جهان و مسلمانان عالم یکپارچه از مبارزه با این گروه سربلند بیرون خواهند آمد.


4537134
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است