فرهنگی‌هنری 19:19 - 23 آبان 1397
معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدیران مسئول رسانه‌ها برای حضور حداکثری در هفدهمین دوره انتخاب نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات دعوت کرد.

دعوت معاون مطبوعاتی از مدیران رسانه‌ها برای شرکت در انتخابات هیات نظارت

به گزارش ایسنا به نقل از معاونت مطبوعاتی، محمد سلطانی‌فر با اعلام این مطلب، گفت: هماهنگی‌های لازم با مرکز «ماهر» وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات و همچنین پلیس «فتا» برای افزایش ضریب امنیت انتخابات صورت گرفته است.

وی افزود: همچنین با هدف نظارت بر حسن انجام انتخابات هیات ویژه‌ای از سوی سازمان بازرسی کل کشور با حضور در ستاد انتخابات هیات نظارت بر مطبوعات بر روند برگزاری انتخابات نظارت می‌کنند.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه انتخابات الکترونیکی نماینده مدیران مسئول در هفدهمین دوره هیات نظارت بر مطبوعات راس ساعت ۱۰صبح تا ۱۸ روز یکشنبه (۲۷ آبان‌ ماه) و از طریق سامانه جامع رسانه‌های کشور به نشانی الکترونیکی e-rasaneh.ir  برگزار می‌شود گفت: نتایج انتخابات بلافاصله پس از اتمام زمان رای‌گیری و تایید کمیته سه نفره ناظر بر انتخابات متشکل از نمایندگان قوای سه‌گانه اعلام می شود.

سلطانی فر همچنین از تایید صلاحیت ۱۶۷ نفر از نامزدهای متقاضی حضور در این انتخابات خبر داد و افزود: نامزدهای محترم مطابق دستورالعمل اجرایی انتخابات، در صورت تمایل به انصراف صرفا می‌توانند از طریق سامانه جامع رسانه‌های کشور اقدام کنند و تا یک ساعت قبل از شروع انتخابات (ساعت ۹ صبح یکشنبه ۲۷ آبان) فرصت دارند با استفاده از حساب کاربری خود و به صورت الکترونیک، انصراف خود را از نامزدی اعلام کنند.



وی افزود: مدیران مسئول رسانه‌های مکتوب و مجازی می‌توانند با مراجعه به پنل کاربری خود در سامانه جامع رسانه های کشور وضعیت خود را در خصوص شرکت در انتخابات مشاهده کنند.

انتهای پیام


9973566
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کتاب فروشی‌ها برای حضور در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا ۵ اردیبهشت مهلت دارند در سامانه «بازار کتاب» ثبت نام کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» عضو دفتر پاسداشت زبان فارسی گفت: یکی از ویژگی‌های گلستان بهره‌مندی از زبان نثر و نظم است که در گذشته به هر سوادآموزی گلستان سعدی را می‌دادند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سی‌ویک نویسنده و مترجم در حمایت از غزه آثار خود را از جوایز سال ۲۰۲۴ «انجمن قلم آمریکا» خارج کردند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک تابلو نقاشی ربوده‌شده از «سالواتور روزا» پس از ۴ سال به گالری «دانشگاه آکسفورد» بازگردانده شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس اعلام دبیرخانه هشتمین جشنواره ملی رسانه و طنز، مهلت ارسال آثار به این دوره از جشنواره تا ظهر فردا یکشنبه ۲ اردیبهشت تمدید شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جشنواره فیلم کن از پوستر رسمی هفتاد و هفتمین دوره خود در سال۲۰۲۴ رونمایی کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» طی سی روز، بیش از ۴۶۹۰ ساعت از سوی کاربران کتابخانه‌های عمومی به طرح بهار در بهار اختصاص یافت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه‌ای از مستند‌های تک قسمتی یا مجموعه مستند با موضوعات اجتماعی، فرهنگ مقاومت و تاریخی در این هفته از شبکه افق سیما پخش می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جامعه صنفی تهیه‌کنندگان علیه برخی سینمادارانی که بیشتر از قدرالسهم توافقی، عایدی دارند، بیانیه‌ای صادر کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مستند «ایستاده با گرگ» نامزد دریافت جایزه جشنواره محیط زیستی آسیا CMS VATAVARAN در سال ۲۰۲۴ در دهلی نو هند شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است