استانی 13:41 - 09 مرداد 1393
اصفهان/
معاون عملیات سازمان امداد و نجات با بیان اینکه اصفهان رکورد دار بیشترین عملیات امدادی در مرحله نخست طرح امداد تابستانه بوده، گفت: عملیات‌های امداد و نجات نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷٫۷ درصد کاهش یافته است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، و به نقل از اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر، ناصر چرخ‌ساز با اشاره به 4هزار و 944 عملیات امدادی از ابتدای طرح امداد تا‌بستانه اظهار کرد: 3هزار و 380 عملیات با اشاره به کمک‌های درخواستی و هزار و 560عملیاتی، مناسبتی و براساس مراجعات حضوری صورت گرفته است.



وی با اشاره به حادثه دیدن 32هزار و 668نفر افزود: در این مدت 32هزار و 140نفر دچار آسیب شدند که به 27هزار و 377 نفر آنان امداد رسانی شده و 4هزار و 763نفر نیز از مرگ نجات پیدا کردند.



معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به مصدومیت 15هزار و 807نفر بیان کرد: 3هزار و 804 نفر از مصدومان به دلیل نیاز به خدمات بیشتر به بیمارستان منتقل شدند.



وی با اشاره به امداد هوایی نیز گفت: در این مدت امداد هوایی جمعیت نیز در 291عملیات، 185ساعت پرواز امدادی برای جا‌به‌جایی مصدومان انتقال نیروهای امدادی و همچنین مواردی چون اطفا حریق به پرواز درآمد.



چرخ ساز تصریح کرد: براساس آمارها شاهد کاهش 7 درصدی در عملیات‌های جاده‌ای و همچنین کاهش 6٫7 درصدی عملیات‌های رهاسازی در تصادفات جاده‌ای بودیم.



بیشترین عملیات امداد جاده ای در اصفهان و مازندران و تهران



وی افزود: ولی با این حال بیشترین عملیات امدادی در تصادفات جاده‌ای در جاده‌های اصفهان، مازندران و تهران بوده که محورهای تهران-قم، ساوه-قم و کرج-چالوس بیشترین عملیات‌ها را در محورهای کشور به خود اختصاص داده‌اند.



انتهای پیام/م




4360469
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است