اجتماعی 16:20 - 05 اسفند 1398

سارقان شرق تهران به ایستگاه پایانی رسیدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه احمد نجفی، اظهار کرد: در پی افزایش سرقت از شهروندان رهگذر در محدوده شرق و شمال شرق تهران، بررسی موضوع در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت و مشخص شد که آنها به صورت باندی سرقت کرده و با استفاده از موتورسیکلت و تهدید سلاح سرد در تاریکی شب از شهروندان سرقت کرده‌اند.

وی بیان داشت: تیم ویژه ای از کارآگاهان به محل سرقت مراجعه و در تحقیقات میدانی موفق شدند چهره یکی از سارقان به نام جعفر ۱۹ ساله را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی افزود: در ادامه روند تحقیقات مشخص شد که جعفر به همراه برادرش مرتضی ۱۹ ساله و دیگر بچه محل‌هایش به اسامی کامران ۲۰ ساله - ناصر ۱۹ ساله- محمد ۱۹ ساله و نوید ۱۸ ساله باند سرقت از شهروندان را تشکیل داده‌اند.

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی گفت: با تکمیل تحقیقات و هماهنگی‌های قضائی مخفیگاه و پاتوق‌های سارقان در قهوه خانه‌هایی واقع در محدوده خیابان امیر کبیر شناسایی و کارآگاهان موفق شدند در یک عملیات پلیسی تمامی اعضا این باند را در در دوازدهم بهمن ماه دستگیر و دو دستگاه موتورسیکلتی که سارقان با آن سرقت‌ها را انجام می‌دادند، توقیف کنند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی به ۵۰ فقره سرقت در مناطق جنوب شرق، شمال شرق، میدان امام خمینی، خیابان شهدا و خیابان پیروزی اعتراف کردند.

وی عنوان کرد: جعفر که سرکرده باند بود در بازجویی به کارآگاهان گفت به علت بیکاری و خرج بالای اعتیاد با برادرم و بچه محل‌هایم تصمیم زورگیری گرفتیم و با چرخیدن در سطح شهر تهران سوژه‌های خود را که اغلب در محیط‌های خلوت بودند شناسایی می‌کردیم و با تهدید سلاح سرد اموال با ارزش آنان را سرقت و گوشی‌های سرقتی را به صورت دستفروشی در خیابان‌ها می‌فروختیم.

نجفی در پایان با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال سرقتی را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، اضافه کرد: تاکنون ۲۳ تن از مال باختگان شناسایی و کلیه اعضا این باند برای کشف جزئیات پرونده با دستور قضائی در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی قرار دارند.


10411520
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتای تهران از هموطنان خواست در ایام نوروز هنگام خرید از فروشندگان سیار نکات ایمنی را در استفاده از کارت‌های بانکی رعایت کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از نجات خانم ۳۵ ساله که در ارتفاعات دربند دچار ضعف و بیحالی و افت فشارخون شده بود، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۴۶۹ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه ۶ شهر تهران جزئیات احداث ۳ پارکینگ بیمارستانی را در جوار ۳ بیمارستان مهم تهران اعلام کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» یک روانشناس از رابطه‌ای که انتها ندارد و با شکست رو‌به‌رو می‌شود، گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که با استفاده از دستگاه‌های خودپرداز اقدام به کلاهبرداری می‌کرد خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک مالخر حرفه‌ای در شرق استان تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: از ابتدای شروع فعالیت ستاد خدمات سفر تا ۷ فروردین ماه ۳ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۰۴ حجم تخلفات ناشی از سرعت غیرمجاز در استان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پارک ملی توران گفت: اعلام آمادگی و مشارکت مردم در طرح حفاظت از یوز در ایام نوروز بی سابقه و تاریخی بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همکاری بسیار مناسبی بین پلیس راهور تهران بزرگ با دستگاه‌های اجرایی و دخیل در برگزاری روز جهانی قدس در سال ۱۴۰۳ وجود دارد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است