استانی 11:02 - 18 خرداد 1399
ایسنا/قم اداره کل بهزیستی استان قم مقام اول کشور در جلب همراهی و ثبت نام از متقاضیان تاسیس مراکز خدمات بهزیستی برای مشارکت در طرح مثبت زندگی به نسبت مجوزهای صادره را از آن خود کرد.

بهزیستی قم حائز رتبه اول کشوری و پیشتاز طرح مثبت زندگی شد

دکتر مهدی پهلوان گفت: با اتمام مهلت فراخوان ثبت نام متقاضیان تاسیس مراکز مثبت زندگی مشخص گردید که استان قم رتبه اول جلب همراهی و مشارکت داوطلبان تاسیس مراکز را به خود اختصاص داده و پیشتاز طرح مثبت زندگی در کشور شناخته شد.

مدیرکل بهزیستی استان قم یادآورشد: سازمان بهزیستی کشوردر فاز ابتدایی سهمیه استان قم را تاسیس 18مرکز مثبت زندگی تعیین نموده بود که با اطلاع رسانی و تلاش برای مشارکت بیشتر با هدف توسعه و تعمیق خدمات بهزیستی در استان موفق به جلب همکاری و ثبت نام از 174متقاضی جهت تاسیس این مراکز شدیم و استان قم رتبه اول جلب همراهی و کسب اعتماد متقاضیان را درسطح کشور به خود اختصاص داد.

وی گفت: با توجه به اتمام مرحله ثبت نام و آغاز مراحل بررسی مدارک ،استعلامات و مصاحبه تخصصی و... امیدواریم بتوانیم تا پایان تیرماه و در هفته بهزیستی شاهد راه اندازی و آغاز به کار این مراکز در سطح استان بوده و همچنین بتوانیم با پیگیری بیشتر از سازمان بهزیستی کشور تعداد مجوزهای صادره از مرکز را افزایش داده و در هفته دولت نیز تعداد بیشتری از مراکز را به بهره برداری برسانیم.

انتهای پیام


10563610
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است