سیاسی 11:02 - 08 اسفند 1393
در مدیریت جدید، شواهد نشان از رفتار معکوس در برخی زمینه‌ها و تلاش برای حذف برخی از برنامه های ارزشی دارد.

تعطیلی یک برنامه سیاسی با فشار دو مقام اجرایی!
به گزارش جهان به نقل از پارس، اگرچه انتظار می‌رفت همزمان با تغییر مدیریت جدید صداوسیما، روند تازه‌ای در رسانه ملی شروع شود اما شواهد نشان از رفتار معکوس در برخی زمینه‌ها و تبدیل برنامه‌های پرمخاطب از «پخش زنده» به «تولیدی» دارد.



برنامه زنده «متن حاشیه» که در مدت کمتر از ۴ ماه توانسته بود به عنوان یک برنامه چالشی و گفت‌وگو محور، جای خود را در صداوسیما باز کند و واکنش‌های متعددی را برانگیزد، به یک باره از ابتدای دهه فجر و بدون هیچ اعلام توضیحی، روی آنتن نمی رود.



گزارش‌های دریافتی، خبر از تلاش دو تن از مقامات اجرایی برای تعطیلی کلی این برنامه حکایت دارد. این دو مقام اجرایی کشور به صورت جداگانه، پس از حضور در برنامه و مواجهه با سوالات صریح مجری درباره فتنه ۸۸ و نحوه عملکرد آنها، تهدید نموده که با مقامات صداو سیما برای تعطیلی این برنامه رایزنی خواهد کرد. یکی از این افراد نیز در تماسی که با یکی از مدیران عالیرتبه سازمان داشته، تعامل دولت و سازمان را در گرو حذف ایگونه برنامه‌ها عنوان کرده بود.



همچنین، یکی دیگر از عوامل تعطیلی موقت این برنامه، فشار برخی گروه های سیاسی به مجموعه صداوسیما بوده، چرا که این برنامه به دفعات به موضوعات چالش برانگیزی همچون واردات سیگار صهیونیستی به کشور، مدیریت سیاسی سازمان محیط زیست، سخنرانی یک مقام مسئول وزارت کشور در نشست اصلاح‌طلبان و... پرداخته بود.



هنوز معلوم نیست که برنامه «متن حاشیه» در روزهای آینده ادامه می یابد یا صدا و سیما تسلیم فشار برخی مقامات و جریان‌های سیاسی قرار میگیرد.

5934098
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ابوالفتح گفت: ترامپ و بایدن نسبت به سال ۲۰۲۴ میلادی بسیاری از طرفداران خود را از دست داده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران از نیروی دریایی پاکستان برای نجات هشت ماهیگیر ایرانی قدردانی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه معتقد گفت: بر اساس گزارش مرکز آمار ایران، رشد اقتصادی ۶.۷ دهم درصدی در ۹ ماه اول سال ۱۴۰۲ تحقق یافته است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو کمیسیون کشاورزی گفت: دولت در مهار آب‌های مرزی توجه داشته باشد چون در سیلاب اخیر در سیستان و بلوچستان بیشتر آب‌ها به دریا ریخته شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس غرب آسیا گفت: بعد از جنگ غزه، کابینه نتانیاهو دچار فروپاشی خواهد شد و مجبور است انتخابات زودهنگام برگزار کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر عبداللهیان از سفر رئیس‌جمهور به عشق‌آباد در آینده خبر داد و گفت: امیدواریم در هفته‌های آینده شاهد جهشی در حجم تبادل تجاری بین دو کشور باشیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه که به منظور رایزنی با مقامات عالی ترکمنستان عازم این کشور شده بود، پنجشنبه شب نهم فروردین ماه عشق‌آباد را به مقصد تهران ترک کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به ترکمنستان سفر کرده است، با سردار بردی محمدف رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نوروزی گفت: ایران یکی از معدود کشور‌هایی است که دانش و فناوری جداسازی ایزوتوپ‌ها را به شکل بومی توسط دانشمندان جوان خود کسب کرده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است